צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

08:05

seperator

צבען של שיניים נקבע על ידי גורמים מולדים - המטען הגנטי של אותו אדם וגם על ידי גורמים נרכשים כמו למשל אכילת מאכלים מסוימים, מחלות, עישון או סתימות ממתכת שקרובות לזיגוג השן. כאשר מחייכים השיניים בולטות באופן מרבי, במקום שהחיוך יכבוש אותנו בקסם רב, הוא עלול להגשים את המטרה ההפוכה. חיוך הוא המפתח הרבה פעמים להצלחה במציאת קשרים זוגיים וביצירת קשרים אחרים בין אישיים - ביניהם גם עסקיים ולכן כשישנן שיניים שחורות או מתכהות, רצוי לפעול ולהלבין אותם - בעיקר משום שהטכנולוגיה של היום מאפשרת זאת בקלות.

pic

הרכב השן והמבנה שלה
לשן ישנן מספר שכבות, וניתן להגדירן מבפנים החוצה: מוך השן - שכבה המכילה עצבים וכלי דם, שינן (דנטין) המקיף את המוך ומגן עליו - מדובר בשכבה קשיחה וצבעה הופך לכהה יותר עם הזמן ולבסוף שכבת האמאייל המוכרת לכולם מפרסומות למשחות שיניים, נוזלים לחיטוי הפה ועוד, שכבה שקופה, לכן צבע השן למעשה מראה מה צבע הדנטין אצל האדם. כאשר צבע השן שחור מהשיניים שסובבות אותה, משמע - יש נמק במוך, ישנו דימום פנימי או ששורש השן גדוע ואינו מגיע לחומרים המזינים אותו.

שיני בנים תברקנה
הטיפול בשיניים כהות משתנה ותלוי בטיב התופעה ובגורם לה. לכן, לא תמיד יהיה צורך בניתוחים פלסטיים. הלבנת שיניים יכולה להיעשות בטכניקות שונות - לדוגמה ציפוי שיניים מחרסינה להלבנת שיניים, יש להתייעץ לפני כן עם הרופא המנתח. 

הבדל בין שיניים שחורות ושיניים מתכהות
שן שחורה שונה משאר אחיותיה, ובה בדרך כלל מטפלים בהזרקה מבפנים, היות והגורם הוא פנימי. טיפול בשן שחורה נעשה מבפנים, כשמוזרק אל שטח מוך השן חומר מלבין. הרופא המנתח מרדים את השן ומחדיר את החומר המלבין בכל שלושה ימים. היות והטיפול מופעל על מקומות שבהן ישנו נמק בלבד, יפעל רק על צד אחד של השן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל