צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/03/2020

|

17:44

seperator
בשנים האחרונות כולנו נחשפנו לכל מיני "משחות שיניים מהירות להלבנת שיניים" זה מופיע במדיה הדיגיטלית, במדיה המסורתית, בטלוויזיה, יצרני המשחות רוצים להוכיח לנו שאכן יש דבר כזה.

 

השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו: האם באמת אפקט המשחה ייתן לנו לובן וחיוך מבריק?

 

האם השיניים שלנו יראו מיליון דולר באמצעות משחת השיניים שלעצמה? 

 

אולי המשחות בעצם בטווח הארוך יכולות לפגוע בבריאות השיניים שלנו?

 

להלן 4 עובדות בהקשר של הלבנת שיניים:

 

1. האם משחות השיניים באמת מלבינות את השיניים?

 

יצרני משחות השיניים גורסות כי החומרים הפעילים בתוך משחות השיניים הייעודית להלבנה יכולות להלבין את השיניים שלנו בתוך שבועות ספורים, ייתכן שזה נכון אך השאלה הנשאלת היא מה המחיר לכך? כלל אצבע הוא שלכל משחת שיניים יש חומר פעיל שהוא בעל מקדם שחיקה שונה.

 

ככל שהחלקיקים בתוך משחת השיניים המלבינה יהיו בעלי יכולת שחיקה גבוהה יותר, עם הזמן תוסר שכבה גדולה יותר מחומר השן. התוצאה בטווח הקצר היא שאכן תהיה הלבנה של חומר הציפוי של השן, אך בטווח הארוך ייתכן נזק בלתי הפיך שיכול לרכך ולהחליש את ציפוי השיניים.

 

 

2. האם יש דרכים נוספות להלבנת שיניים?

 

כאמור מי שמחפש פתרונות מהירים ייתכן שמשחות השיניים המלבינות ייתנו לו את התוצאה הרצויה, אך האם הדבר כדאי בטווח הרחוק ועל חשבון בריאותנו? נקודה למחשבה

 

כאמור פרט למשחות השיניים ישנן דרכים נוספות ובטוחות יותר להלבנת השיניים. הדרך הבטוחה והיעילה שנמצאה עד כה, היא הלבנה באופן מבוקר אצל רופא שיניים בעזרת טיפול הלבנת שיניים ייחודי שנוסה על עשרות ומאות מטופלים ונמצא בטוח יותר בטווח הרחוק.

 

דרכי ההלבנה הבטוחות יותר כוללות חומר פעיל על בסיס ג'ל של מי חמצן בריכוזים שונים. רופא השיניים ייקח מכם מידות של הלסתות ואז יוכל לייצר עבורכם סדי פלסטיק אשר יכילו את החומר הפעיל להלבנה. את הסדים עם החומר הפעיל מרכיבים על גבי השיניים לשעה-שעתיים ביום או במשך הלילה.

 

3. מה מכתים לנו את השיניים ואיך מתחילים טיפול הלבנת שיניים?

 

חשוב לזכור שמזון שתייה ועישון הם החומרים המרכזיים שמכתימים לנו את השיניים וגורמים לצבע הלבן להתחלף עם שכבות של קפה, תה, צבעי מאכל שונים, ניקוטין ועוד. חשוב להקפיד על התמדה בטיפול ההלבנה ע"י הוראות רופא השיניים. קראו כאן על הלבנת שיניים למעשנים.

 

הטיפול לרוב אורך כשבוע ימים, כל יום עד שניתן לצפות בתוצאות שהם בד"כ הבהרה של חומר הציפוי של השן. לרוב, כעבור שנה עד שנתיים יש צורך בחזרה על פעולת ההלבנה. במקרה ואכן המטופל רוצה לחזור על הטיפול,  יש לו כבר את סדי ההלבנה וכל שהוא צריך לעשות זה רק לרכוש מספר מזרקים של החומר הפעיל שעלותם יחסית נמוכה.

 

מומלץ לעבור טיפול אצל שיננית בטרם מתחילים טיפול הלבנת שיניים, וזאת בשל החשיבות של הסרת פיגמנטים מה שיגדיל את אפקטיביות פעולת ההלבנה.

 

4. מה לגבי בריאות החניכיים?

 

חלק ממראה בריא של חיוך הוא כמובן החניכיים שמהוות את המסגרת הוורודה היפה של השיניים שלנו. חניכיים חולים ייראו בצבע אדום כהה או סגול, נפוחים ולעיתים מדממים, לכן יש חשיבות יתרה להקפיד על בריאות החניכיים על ידי ביקורת תקופתית אצל רופא השיניים שלכם וכמובן לא פחות חשוב טיפול קבוע של פעמיים בשנה אצל שיננית.

 

המאמר באדיבות ד"ר אלי קובי מומחה לרפואת שיניים בעל מוניטין של מעל 25 שנה. מרפאתו של אלי מתמחה החל מאסתטיקה דנטלית ועד טיפולי שיקום כירורגים מורכבים. ד"ר אלי קובי מתמחה גם בטיפולי הלבנת שיניים, לחצו כאן.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הלבנת שיניים בהרצליה

    כולנו חולמים על שיניים בריאות, חיוך מושלם, לבן ומנצנץ ומראה אסתטי במיוחד. אנחנו לא מכירים ולו אדם אחד שלא היה רוצה להיראות כאילו

    המשך לכתבה
  • הלבנת שיניים שחורות ומתכהות

    שיניים הן איבר חי, עשויות רקמות ורגישות לחומרים הכימיים שבאים עימן במגע. שיניים עלולות להשחיר ולהתכהות מסיבות רבות, אולם ניתן לטפ

    המשך לכתבה
  • גשר בשיניים – לא רק לילדים

    רבים מניחים שגשר לשיניים זה לילדים, אך אף פעם לא מאוחר מדי ליישור שיניים. רכזנו את כל המידע הרלוונטי על שימוש בגשר

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל
 
 

כל הזכויות שמורות ל Beautic - פורטל האסתטיקה של ישראל. פורטל ביוטיק מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לאסתטיקה רפואית, ניתוחים פלסטיים, הסרות שיער, וטיפולי שיניים בישראל.ביוטיק הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרפואה האסתטית וביניהם חברות בתחומי: לאסתטיקה רפואית, ניתוחי פנים,ניתוחי בטן,ניתוחי אגן, הסרת שיער, וטיפולי שיניים . בעזרת פורטל Beautic תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום האסתטיקה בישראל, ולקבל תוך דקות הצעות מחיר מכל הגופים הנחשבים ביותר בעולם האסתטיקה בישראל. השאירו פרטים עוד היום ותוכלו להינות מהצעות מחיר אטרקטיביות בכל התחומים.

פורטל האסתטיקה
callus