צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/08/2012

|

17:46

seperator

אחת הבעיות הגדולות של אנשים מעשנים מלבד הבעיה הכלכלית והבריאותית היא צבע השיניים. עישון גורם להצהבת השיניים ועישון חריף אף מוביל לבעיות חמורות יותר. כיום כמעט כל אדם שני בוגר מעשן ועל כן ניראה כי בעיה זו נוגעת למגוון רחב של אנשים. כיום באמצעות טיפולי הלבנת שיניים ניתן להקנות לשיניים צבע לבן כאילו האדם לא עישן מעולם.

כיום חוץ מטיפול הלבנת שיניים יש הרבה טיפולים ודרכים למנוע את שינוי צבע השיניים

כיום חוץ מטיפול הלבנת שיניים יש הרבה טיפולים ודרכים למנוע את שינוי צבע השיניים


הלבנת שיניים

כמובן שהאופציה האידיאלית להלבין את השיניים היא להפסיק לעשן אך במידה והנושא היה כל כך קל כניראה שא אחד לא היה מעשן. אופציה נוספת העומדת בפני אנשים מעשנים היא הלבנת שיניים. הלבנת שיניים וניקוי שיניים לרוב מתחיל בטיפול אצל שיננית שמסירה אבנית וכתמי ניקוטין, השלב הבא הוא ביקור אצל רופא לצורך הלבנת השיניים. הלבנת שיניים אצל מעשנים לוקחת זמן ארוך יותר ועל כן מומלץ לעבור את הטיפול לפחות פעמיים בשנה.
הלבנת שיניים וניקוי שיניים לרוב מתחיל בטיפול אצל שיננית שמסירה אבנית וכתמי ניקוטין

הלבנת שיניים וניקוי שיניים לרוב מתחיל בטיפול אצל שיננית שמסירה אבנית וכתמי ניקוטין


אביזריים לשמירה על פה בריא

כיום חוץ מטיפול הלבנת שיניים יש הרבה טיפולים ודרכים למנוע את שינוי צבע השיניים. אחת הדרכים הטובות ביותר להתכונן מבעוד מועד היא לרכוש את האביזרים המתאימים לשמירה על חלל פה בריא ושיניים לבנות. אחד האביזרים החשוב ביותר הינו משחת השיניים וטכניקת הצחצוח. באמצעות הקפדה על צחצוח נכון ובעזרת משחת שיניים טובה ניתן להפחית את הסיכון לשיניים צהובות וחסרות חן. כמו כן, יש לרכוש מברשת שיניים המתאימה באופן הטוב ביותר לחלל הפה.

בחירת רופא מתאים
כיום כמעט כל רופא שיניים מתאים יכול לבצע טיפול הלבנת שיניים, למרות זאת מומלץ לבחור לרופא מומחה בתחום, כזה שיש בניסיונו מספר רב של טיפולים ותוצאות טובות. על הרופא להיות בעל הציוד הטוב ביותר בתחום, החומרים החדישים ביותר וכדומה. מראה הפנים הוא אחד הדברים החשובים ביותר ועל כן יש לשמור ולתחזק את השיניים באופן תדיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל