צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/05/2018

|

17:24

seperator

הלבנת שיניים בהרצליה: 3 שיטות להשיג שיניים נוצצות

כולנו חולמים על שיניים בריאות, חיוך מושלם, לבן ומנצנץ ומראה אסתטי במיוחד. אנחנו לא מכירים ולו אדם אחד שלא היה רוצה להיראות כאילו הוא יצא מסט של צילומי פרסומת למשחת שיניים, אבל בכדי להיות יפים צריך להשקיע – ולפנות להלבנת שיניים..

הלבנת שיניים בהרצליה זה בדיוק מה שאתם צריכים
אנשים רבים כוללים היום בשגרת הטיפוח היומיומית שלהם גם הלבנת שיניים, הלבנת שיניים נכנסת לרשימת הרגלי הטיפוח הרגילים ממש כמו מריחת קרם פנים, מריטת גבות או שמירה על טיפוח השיער. טיפול הלבנת שיניים מגיע בדרך כלל לאחר שנים שבהם השיניים שלנו הלכו ושינו את הגוון שלהן שנובע בדרך כלל מגנטיקה, וביחד עם זאת לאורך השנים השיניים שלנו הולכות ומצהיבות. מזון מסוים, בעיקר כזה המיכל בתוכו צבעי מאכל, קפאין, ניקוטין, שתייה ממותקת ומאכלים עתירי סוכר יוצרים נזקים למראה השיניים והופכים את גוון השן לצהוב יותר ויותר.

הלבנת שיניים בהרצליה למשל, מעלה את הביטחון העצמי שלנו ויוצרת אצלנו תחושה טובה ובריאה. אנחנו יכולים להציג בגאווה חיוך מושלם ולעיתים קרובות מרגישים הרבה יותר בטוחים לפתוח את הפה.

מהן השיטות המומלצות להלבנת שיניים?
כמו שכבר אמרנו אנשים שנמנעים מאכילת מוצרים בעלי תוספת צבעי מאכל, אינם מעשנים ואינם שותים קפה או משקאות בעלי רמת קפאין גבוהה יכולים למנוע את תהליך הצהבת השן, או לכל הפחות למתן אותו. בנוסף, חשוב לציין כי צחצוח שיניים פעמיים ביום (לפחות) וביקור במרפאת שיניים אצל שיננית ורופא שיניים קבוע, יכולים לצמצם את הצורך בתהליך הלבנת השיניים מאוחר יותר.

ציפוי חרסינה: לא מדובר בפריווילגיה כי אם בהכרח
השיטה הראשונה איתה משתמשים כשעושים הלבנת שיניים נקראת ציפוי חרסינה. טיפול זה מוצע כאשר מצב השיניים אינו טוב והשיניים בצבע צהוב מאד. במסגרת הטיפול משייף הרופא המטפל את ציפוי האמייל של השן ויוצר את תבנית השיניים של המטופל. אותה התבנית נשלחת למעבדה מיוחדת ושם יוצרים ציפוי חרסינה אישי, לפי התבנית שנוצרה. התוצאה היא מהפכנית והמראה שנוצר הוא מראה מטופח ויפה שמחזיר את החיוך ובגדול. חשוב לציין כי טיפול זה מסייע לבריאות ומעניק למטופל גבוהה.

הלייזר יהיה לנו לעזר
הלבנת שיניים נעשית גם באמצעות לייזר. ובתוך כמה שעות השיניים נראות לבנות יותר. והחיוך נראה 'מיליון דולר'. לעיתים במצבים מסוימים נדרש יותר מטיפול אחד בכדי להגיע לתוצאה הנדרשת.

שיניים מחומצנות?
כחלק מתוכנית טיפולים המוצעת ברוב מרפאות השיניים ברחבי הארץ יש אפשרות לבצע הלבנת שיניים באמצעות חמצון השן. מגיעים לרופא המטפל לבצע הלבנת שיניים והוא מורח על השן חומר מיוחד המבוסס על מי חמצן ובאמצעותו פשוט צובע את השיניים בגוון בהיר יותר. הלבנה זו מחזיקה כארבע שנים, כמובן בהתאם לשגרת הטיפול והטיפוח של המטופל ואורח חייו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל