צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

09:48

seperator

חלק ממהפכת התרבות של המאה העשרים ואחת היא הרצון של כולנו להיראות צעירים ומושכים יותר. עם העלייה בתוחלת החיים והאפשרויות הרבות שהחיים בסגנון המודרני מאפשרים לנו, אנשים רבים עושים ככל שביכולתם ליהנות מהחיים מבלי הצורך להתנצל בפני אף אחד. מהסיבה הזאת בדיוק אחוז האנשים שעשו ניתוחים פלסטיים שלא מטעמים רפואיים עלה בשני האחרונות, וזו הסיבה שגברים רבים עושים ניתוח אף או נשים רבות עושות מתיחת בטן אחרי לידה או בוטוקס.


pic


שיניים לבנות
אחד מהסממנים המובהקים של חיוניות וגיל צעיר הוא מצב השיניים. שיניים לבנות בוהקות הם סמל לחיים הצעירים. עם הגיל השיניים מאבדות מן החוזק ומן הצבע הלבן שלהן, ונזקי הזמן נותנים את אותותיהם גם בשיניים שהולכות ומצהיבות. בנוסף לכך אורח חיים הרסני כמו עישון או שתיית משקאות אלכוהוליים או ממותקים עלול לזרז את התהליכים הללו.
כיצד מלבינים שיניים?
כיום ניתן לעבור תהליך הלבנת שיניים גם בבית. עם בעבר על מנת להלבין שיניים היינו צריכים לעבור טיפול אצל רופא השיניים כיום ניתן לקבל ממנו תבנית מיוחדת המתאימה בדיוק למבנה השיניים שלנו המכילה ג'ל מיוחד תפקידו להלבין את השיניים שלנו. את התקן השיניים יש להרכיב כשעתיים פעמים ביותם לתקופה של חודש וחצי להשגת תוצאות מושלמות.
היכן קונים תבניות שיניים
את תבניות השיניים ניתן לרכוש דרך האינטרנט אולם תמיד מומלץ להכין אותם אצל רופא שיניים מומחה בתחום שבודק אתכם בעצמו וגם נותן לכם אחריות על התבנית. כמובן שלפני שמתחילים בטיפול יש לעבור בדיקת שיניים ולוודא שאין חורים או בעיות אחרות בחניכיים. רק לאחר שטיפלתם בכל הבעיות ועשיתם ניקוי שיניים יסודי ניתן להתחיל בתהליך ההלבנה. את חומרי ההלבנה המוכנסים לתבנית ניתן לרכוש בבית המרקחת עם מרשם של רופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל