צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

18:31

seperator

ישנם טיפולים שונים ופתרונות להלבנת שיניים, חלקם בטכניקות של ניתוח וטיפול רופא (כמו ציפוי שיניים מחרסינה להלבנת שיניים, או הלבנת שיניים שחורות ומתכהות), וחלקן בטכניקות ביתיות. המחירים - בהתאם; יכול להיות שפתרונות ביתיים הם זולים יותר, אולם פחות עמידים ולכן בטווח הארוך יוכלו דווקא לעלות יותר מאשר טיפול מקצועי להלבנת שיניים. ישנם מקרים בהם גם בהלבנת שיניים הנעשית בבית ידו של רופא השיניים בעניין, תוך שהוא מכין למטופלים תבניות אישיות מחומרים פלסטיים אשר מחקות את המתאר של השיניים שלהם - וישנם מקרים שבהם אין הכרח בביקור אצל רופא.

הלבנת שיניים באמצעות תבנית
התבנית (אותה מכין רופא או באמצעות האינטרנט) תוכן מחומר פלסטי בעל צורה מושלמת של מתאר השיניים של המטופל. אל אותה התבנית מוזגים ג'ל הלבנה שיש לו ריכוז נמוך יותר ( בין 10-20%) מזה המשמש להלבנת שיניים אצל רופא השיניים, התבנית מורכבת על מערכת השיניים של המטופל ונשארת כך כשעתיים בבוקר ועוד שעתיים בערב באופן חוזר בין שבועיים עד לשישה שבועות.
 

חומרי הלבנה לרכישה בבית המרקחת
ישנן שיטות להלבנת שיניים באמצעות מכחול - בקבוקון ג'ל הלבנה בריכוז של 20%, כשאת הג'ל מורחים על השן לאחר צחצוח ויבוש. לאחר 30 דקות ניתן להוריד אותו. יש משחות שיניים המציינות כי הן מלבינות תא השן - אולם פעולתן אינה מובחנת, בעיקר משום שאין בהן פעולה על הדנטין אשר אחראי על צבעה של השן (אלא פעולה חיצונית בלבד שעלולה להרוס את השכבה של האמייל החיצונית).
 

מתי אין לעשות הלבנת שיניים?
עד לגיל 17 מוך השן עוד מתפתח. זו הסיבה שאין לבצע בשן הלבנה ולהגביר את דרגת רגישותו. ההלבנה עובדת בעיקר על מי שיש לו שיניים טבעיות, ולא על בעלי תותבות, פלטות או כתרים. התוצאה - מראה של צבע בלתי אחיד לשיניים שזה כן נקלט עליהן, ומראה אחר לשיניים הבלתי טבעיות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל