צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

18:37

seperator

סד לשיניים הוא תבנית יצוקה שנבנית על גבי דגם הלסת של המטופל, שיש בה חומר נוזלי שמתקשה על פי צורתה של הלסת ולאחר מכן ניתן להשתמש בתשנית הזו כדי לשים בה חומר הלבנה שישפיע על השיניים. טיפולי אסתטיקה כאלו ניתן לעשות זאת כהלבנת שיניים ביתית או בשיטת המרפאה הקלינית. השיטה הקלינית דורשת ביקור ראשוני אצל רופא השיניים, אשר לוקח מידה של לסת עליונה ולסת תחתונה, ומשם הדגימה עוברת למעבדה. שם יוצרים מחומר הגלם את התבנית השקופה והגמישה אשר מתחקה אחר צורת הפה המקורית.

מה עושים במעבדה האורתודנטית?
במעבדה יוצרים תבנית הנאמנה למידות ולצורה המדויקת של השיניים ושל חלל הלסת בפיו של המטופל. הדיוק הוא קריטי על מנת שלא ליצור דליפות חומר על חלל הפה, על השפתיים ועל החניכיים. זו הסיבה, שישנה משמעות רבה לאיכות ולדיוק של הרופא בקליניקה שלוקח את המידות מהמטופל ומעביר את הסד לטיפול המעבדה.

הטיפול הביתי לעומת הטיפול בקליניקה
טיפול הביתי מאפשר רכישה של סד סיליקון בעל מידה לא מדויקת, שבו ממלאים את החומר הפעיל. יש לדאוג שהחומר לא ידלוף החוצה מהסד עקב כך. היות וריכוז החומרים וא נמוך יחסית, עדיין אין צורך בהשגחתו של רופא. לעומת זאת, הטיפול בקליניקה מלווה בהוספת חומר פעיל פי 3-4 מזה של הבית כשהמטופל צריך לחבוש את הסד למשך כשעה.

סד להלבנת שיניים - מתי?
ההלבנה פועלת באופן חיצוני בכל המקרים שבהם ישנן שיניים כהות אולם אינה פותרת את הגורמים לבעיה עצמה. לכן, יש לקחת בחשבון כי תוצאות הטיפול אינן מובטחות כאשר הן אינן תחת ייעוץ של רופא שיניים מקצועי, אשר רואה באפשרות של הלבנת שיניים באמצעות סד כפתרון אפקטיבי לבעיית השיניים המתכהות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל