צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אם בעבר שעווה הייתה הטיפול היעיל ביותר להסרת שיער, כיום ניתן לבחור בהסרת שיער לטווח ארוך יותר וקיים היצע של אפשרויות לטיפולי אסתטיקה.

מערכת ביוטיק

|

06/05/2013

|

12:16

seperator

עולם האסתטיקה כיום מציע אינספור טיפולים אסתטיים  בתחומים שונים ביניהם גם תחום הסרת השיער. אם בעבר הסרת השיער נעשתה על גבי פני העור, הרי שהיום השאיפה היא להסרת שיער תת עורית שתטפל בבעיית השיעור מהשורש ולא רק על פני העור. בין השיטות להסרת שיער תת עוריות ניתן למצוא את האפילציה, לייזר, ואור אולטרא אדום. לכל שיטה יש את החסרונות והיתרונות שלה כמובן ואת הסייגים שלה.

אפילציה עושה שימוש במחט חשמלית ומיועדת בעיקר לשימוש לאזורים קטנים.

אפילציה עושה שימוש במחט חשמלית ומיועדת בעיקר לשימוש לאזורים קטנים.


אפילציה
אפילציה היא אחת משיטות הסרת השיער היותר ותיקות יחסית. מדובר במחט חשמלית אשר עוברים איתה על פני מקום צמיחת השערה ובכך נגרמת שריפה לשורש השערה. הבעיה העיקרית בשיטה הזו היא העניין שיש לעבור ולשרוף שערה אחר שערה באופן ייחודי. השיטה נחשבת יחסית פולשנית ולא נעימה בנוסף לעובדה שהיא לוקחת זמן רב ודורשת מיומנות רבה.
הסרת שיער בלייזר לא מתאימה לשיער בהיר - עלולות להיגרם כוויות.

הסרת שיער בלייזר לא מתאימה לשיער בהיר - עלולות להיגרם כוויות.


הסרת שיער באמצעות לייזר
הסרת שיער בלייזר היא אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר כיום להסרת שיער. השיטה נחשבת ליעילה במיוחד, ניתן להסיר באמצעותה שיעור יתר באזורים נרחבים והיא נחשבת גם לא כואבת במיוחד. מה החסרונות לשיטה? העובדה כי ניתן לבצע אותה רק על שיער כהה או שיער בגווני החום. לא ניתן לעשות טיפולים על שיער בהיר משום שקרן הלייזר לא תבדיל בין השערה ובין העור ועלולה להיגרם כוויה. בנוסף, לרוב נדרשים כמה עשרות טיפולים כדי לראות תוצאות.

הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום
שיטת הסרת שיער באינפרא אדום היא שיטה חדשנית יחסית הדומה במהות שלה לקרן הלייזר. בשיטת האינפרא אדום, בניגוד ללייזר, משתמשים במספר אורכי גל. בצורה כזו ניתן להסיר שיער גם אצל כהי עור מבלי לגרום לכוויות, וגם אפקט הכאב או העקצוץ המורגש בזמן הטיפול יורדים משמעותית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל