צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

11:14

seperator

היום, האפילציה נחשבת כבר לשיטה מיושנת יותר, שכן מכונות לייזר למיניהן עונות על הצרכים להסרת שיער ביתר יעילות, ונמצאו כמחליפות הטבעיות לאותן מחטים שנכנסות מבעד לעור ובזרם חשמלי שורפות את שורשי השערה. האפילציה גורמת להרס שורש השערה ולאחר מכן אותה שערה תנשור או שלא תחדש את הצמיחה שלה. טיפול באפילציה למעשה כרוך בהחדרת המחט לשורשה של כל שערה, וזה אומר שלא ניתן לכסות שטח נרחב בטיפול זה, אלא תהיה בכל פעם עבודה (מוגבלת בזמן או ביכולת העמידה בכאב) על שטח קטן של מספר סנטימטרים מרובע.
 
 למה יכולה להתאים שיטת האפילציה?
אפילציה משמשת מטבעה להורדת שיער מהפנים, כמו למשל שיער שנמצא בין האף לשפה או הסרת שיער גבות, אפילו מאזור הסנטר, יכולה להיות טובה לסילוק השיער העודף שצומח סביב הטבור או הפטמות אצל נשים, ואפילו יש מי שעושה אפילציה במפשעות לסידור קו אסתטי יותר שלא דורש הסרת שטחי שיער מרובים. בכל מקום שיש בו הבדלי פיגמנטציה בין העור לצבע השערה, הטיפול יפעל יותר טוב.

איך האפילציה באמת עובדת?
האפילציה יכולה לפעול על כל סוג של שערה, אולם היא תפעל אחרת מסוג שערה אחד לשני. באפילציה - טיפול בודד בדרך כלל לא נושא תוצאות מיידיות ויש לחזור על הטיפול מספר פעמים עד להיעלמות מלאה של השערה. אין צורך שהשערה תצמח שוב עד לגודל מלא כדי לחזור על טיפול ולכן ניתן לטפל בקצב מהיר יותר בהסרת השיער מאשר טיפול בלייזר.

איך לבחור קליניקה לאפילציה?
יש להגיע אישית למכוני האסתטיקה רפואית ולהיווכח אם שוררים תנאי היגיינה במקום. היות ומדובר במחט שאמורה להכנס אל מבעד לעור, חשוב כי יהיה שימוש במחטים חד פעמיות, או שהמחט תהיה זו המשמשת את המטופל בלבד בכל טיפול וטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל