צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כשהמטרה היא גוף חלק – או לפחות להסיר שיער באזור מסוים בגוף, לא מספיק רק להשיג את התוצאה הרצויה שהיא כמובן עור חלק משיער לטווח זמן ארוך וללא "הפתעות" בצמיחת שיערות ספונטאנית, אלא גם שההסרה עצמה תתבצע בנוחות

מערכת ביוטיק

|

17/01/2013

|

16:44

seperator

 

כשהמטרה היא גוף חלק – או לפחות להסיר שיער באזור מסוים בגוף, לא מספיק רק להשיג את התוצאה הרצויה שהיא כמובן עור חלק משיער לטווח זמן ארוך וללא  "הפתעות" בצמיחת שיערות ספונטאנית, אלא גם שההסרה עצמה תתבצע בנוחות ככל שנית, עם כמה שפחות כאבים. את שני היעדים הללו ניתן להשיג ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ומציעה פתרונות שונים, כמו למשל הסרת שיער בלייזר או בגלי אור אחרים – אינפרא אדום וכן הלאה. רצוי כמובן, שגם מספר הטיפולים שידרש לעניין לא יהיה גבוה. 

קיימות מספר טכניקות עיקריות להסרת שיער

קיימות מספר טכניקות עיקריות להסרת שיער

כמה שאלות ששואלים לפני שמתחילים

בסיומו של תהליך, חשוב לדעת כי בדרך כלל אין רמה של מאה אחוזים בניקוי השיער מעל לפני העור. הסרת שיער באמצעות לייזר מדללת את כמות השיער וגם את איכותו. התוצאה לרוב מושגת לאחר סדרה של בין שישה לעשרה מפגשים, ולאחר מכן עדיין קיים סיכוי לצורך בטיפולי תחוקה אחת לחצי שנה לערך. 

שיטת הלייזר מבטיחה הורדת שיער לאורך זמן

שיטת הלייזר מבטיחה הורדת שיער לאורך זמן

כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

הלייזר פועל על פי גלי אור שמאתרים את שורש השערה על פי הניגודיות שבפיגמנט שלה על רקע העור. לאחר שקרן הלייזר איתרה את השערה היא מחממת אותה וגורמת לשיבוש בתזונת השערה כך שהיא תנשור ולהבא תצמיח פי חצי תאים, כך שהשערה תהיה דלילה ודקה יותר. ההסרה מתבצעת אצל המומחים באסתטיקה רפואית – במכון שיש בו המלצות.

 

טכנולוגיית SHR

על מנת לקבל תוצאות יעילות בטיפול בטכנולוגיית SHR יש לבקש בדיקת התאמה במכון בו מטפלים, משום שכ- 10% מהמטופלים לא יזכו לתוצאות מספקות. ה- SHR הוא מכשיר שמצמצם את הכאב בזמן פעולה, בעוד הוא פועל בהספק ובתדירות גבוהים מול אנרגיה נמוכה – ואפילו מטפל במעט בכל גווני השערה והעור שתחתיה (למעט עור צרוב), בכל אזורי הגוף. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל