צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רובנו מכירים את הטיפול ליישור שיניים אך מה תפקיד של שיוף שיניים? למרות הדעה הרווחת, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שיניים במובן המקובל, אלא מהווה טיפול משלים כדי להעניק לשיניים מראה אחיד.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

18:02

seperator

הליך השיוף מתבצע במסגרת של טיפול דנטאלי או לחילופין אורתודנטי, במטרה להוסיף לשיניים מראה אסתטי. החיוך שלנו מהווה סוג כרטיס ביקור, במיוחד כשאנחנו פוגשים אנשים חדשים ומתמודדים מול משרות נחשקות. כולנו רוצים שיניים ישרות ובריאות, אך כדי לבחור בטיפול מתאים,עלינו להשקיע בטיפולי שיניים ולשמור על הייגינה על מנת למנוע סיבוכים וטיפולים מיותרים. כמו כן, לפני בחירת טיפול מומלץ לבצע מחקר שוק ולבחור מרפאה מוכרת, שמתמחה בנושא.

טיפול שיוף שיניים משמש כטיפול משלים למראה אחיד ואסתטי

טיפול שיוף שיניים משמש כטיפול משלים למראה אחיד ואסתטי


מה זה שיוף שיניים?
טיפול ליישור שיניים דורש לרוב שימוש בגשר לאורך זמן, לעומת זאת שיוף שיניים, מטרתו להקנות למבנה השיניים מאה אחיד וסימטרי. טיפול של שיוף משמש לעיתים כטיפול משלים לאחר ציפוי שיניים והשיוף עוזר להדביק את הציפוי ולשמש כחומר מחזק. כמו כן במקרים אחרים, עושים שימוש בשיוף כדי ליצירת מרווח קטן בין שיניים צפופות.
שיוף השן מהווה חלק ממסגרת טיפול ליישור שיניים

שיוף השן מהווה חלק ממסגרת טיפול ליישור שיניים


למה נועד הטיפול?
כיום הרפואה מציעה מגוון של טיפולי שיניים ליישור, הלבנת שיניים, ציפוי ושיוף שיניים, במטרה להקנות לציבור את האפשרות לשמור על בריאות השיניים והמראה האסתטי. ייעוד הטיפול הוא לשמור על עבודת הציפוי, ולהקנות לשיניים מראה חלק ואחיד. בנוסף, הטיפול נועד למקרים של שיניים צפופות, שיניים עם גודל לא סימטרי שדורשים טיפול שיוף למטרת יישור.

כיצד מתנהל הליך השיוף?
הטיפול מתנהל לרוב כחלק מטיפול אחר, כטיפול משלים במטרה להעניק ליטוש למראה השיניים, ליישר אי-סימטריות, ליצור מרווחים ולקצר שיניים בולטות. הליך השיוף דורש דיוק מירבית מכיוון שאסור לשייף יותר מ- 2 מ"מ משכבת השן, כדי לא לגרום נזק. הטיפול דורש מימנות של רופא מומחה לתחום, מכיוון שטעות תגורם לנזק לא הפיך ולא יהיה ניתן לחדש את האמייל של השן. בבחירת רופא מטפל מומלץ לבדוק שאכן יש לרופא הסמכה ולבצע השוואה בין מרפאות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל