צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/09/2012

|

14:20

seperator

השיניים הם אחד האיברים הבולטים ביותר בגוף שזוכים להתייחסות. באופן מודע או לא מודע, השיניים מסמלות את מצב בריאותו הכללית של אדם, את הטיפוח הכללי שלו ובאופן עקיף, השיניים הן איבר שעשוי למשוך או לדחות אדם משום שעוד מקדמת דנא שיניים שנראות בריאות יותר – מושכות יותר, זה יסמל יכולת להעמיד דור חזק יותר ומשופע בתכונות טובות של צאצאים – וכך, אפילו מבלי להקדיש תשומת לב רבה לעניין, דייטים או פגישות עסקיות עלולות להיות מוכרעים על בסיס המראה הכללי, מראה השיניים. כיום ניתן לטפל בזה כבר מגיל הנערות כאשר השיניים בתהליך גדילה או לאחר שסיימו את גדילתן בלסת של בוגר.

הניתוח ליישור שיניים הוא פיתרון מהיר למי שזקוק ליישור שיניים

הניתוח ליישור שיניים הוא פיתרון מהיר למי שזקוק ליישור שיניים


טיפולי שיניים בראי הרפואה המתקדמת

מרפאות וקליניקות לאסתטיקה רפואית ואורתופדיה מאפשרות ליישר שיניים כבר מגיל צעיר ובשיטות שונות, ככל שהקדמה והטכנולוגיה מאפשרת. ראשית, הרופא המנתח או המטפל ידמה את מראה הפה לאחר סיום התהליך, כמו גם כדי לבחור את התהליך הרצוי. במסגרת הפגישה הראשונה עם הרופא – פגישת הייעוץ, הרופא יעניק למטופל את הרקע לשיטה שלו, שיטה חלופית אם ישנה ובמה הטיפול כרוך לשלביו.
השיניים הם אחד האיברים הבולטים ביותר בגוף שזוכים להתייחסות

השיניים הם אחד האיברים הבולטים ביותר בגוף שזוכים להתייחסות


מה זה ניתוח ליישור השיניים?

הניתוח ליישור שיניים הוא פיתרון מהיר למי שזקוק ליישור שיניים אולם לא מעוניין בהליכים הקונבנציונאליים כמו למשל גשר בשיניים או יישור שיניים ללא גשר למי שיכול להניח פלטה או סד במקום זאת. למעשה, מקצרים את זמן יישור השיניים בחצי או יותר, ותוך פחות משנה ניתן להתהלך עם מערכת שיניים מתוקנת וישרה.

איך מבצעים את הניתוח?
הניתוח מבוצע אך ורק על ידי כירורג מוסמך ומומחה לחניכיים. הניתוח יבוצע תוך הרדמה מקומית. לאחר שהמקום רדום יבוצעו בעצם הלסת חתכים קטנים שדרכם יונחו חומרי לסת. חומרי העצם האלו יאפשרו את התזוזה של השיניים ואת המיקום שלהם לפי מה שנדרש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל