צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רבים סובלים מבעיות של הזעת יתר, במיוחד בשעות הלילה ואצל כ- 40% מדובר בבעיה קלינית, אך לרוב ניתן גם לטפל בבעיה בעזרת תשומת לב לתזונה, לשימוש נכון בבדים וטיפולים אלטרנטיבים.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

17:37

seperator

רבים סובלים מבעיות רפואיות של הזעה לא שגרתית , אך אצל אחרים הבעיה נובעת מהאקלים החם של הארץ או מתזונה לא נכונה. כיום ניתן לטפל בבעיה בעזרת ניתוח, בוטוקוס או לייזר, אך במידה והבעיה אינה קלינית ניתן לשפר את המצב על ידי שינוי בצריכת המזון, החלפת סדינים לסוג בד אחר ויצירת סביבה קרירה לשינה. כמו כן, מלבד שינויים בהרגלים, אפשר לרכוש מוצרים קוסמטיים להרגעת הסימפטומים או לפנות לטיפולים אלטרנטיבים. 

תזונה לא נכונה עלולה לגרום להזעת יתר

תזונה לא נכונה עלולה לגרום להזעת יתר


שימו לב למה שאתם אוכלים
הזעה מרובה נגרמת לעיתים מבעיה בחילוף חומרים בגוף או מבעיה הורמונלית, אבל ברוב המקרים לתזונה יש תפקיד חשוב ומשפיע. יש מזונות שגורמים קשיים למערכת העיכול ויש לשים לב לאכול נכון לפני השינה, כדי להימנע מהזעה. בנוסף, שתיה מרובה של מים, תה או מיץ ירקות מומלצת למי כמו גם להימנע מאכילת בשר אדום ולהמעיט במזון שנחשב ל"מזון מהיר".
ניתן לטפל בהזעה בעזרת אקופונקטורה, הזרקת בוטוקוס או טיפול בלייזר

ניתן לטפל בהזעה בעזרת אקופונקטורה, הזרקת בוטוקוס או טיפול בלייזר


טיפולים אלטרנטיביים להזעה
לפני שפונים להזרקת בוטוקוס או טיפול בלייזר, מומלץ לבדוק טיפולים אלטרנטיבים. הרפואה ההומיאופתית מציעה טיפולים ייחודים, שעוזרים לבעיות הזעה כמו למשל אקופונקטורה – שיטת דיקור אלטרנטיבית. בנוסף, כשמזג האוויר חם רצוי לעשות שימוש בבדים קלים בלבוש ולהימנע בשימוש בשמיכות מצעים למיטה שעשויים מפוליאטסר או סאטן ולבחור במקום בבדים "נושמים" כמו כותנה או פשתן.

ניתוחים וטיפולים לבעיות הזעה
הזעת יתר עלולה לנבוע מגורמים שונים, כמו בעיות בבלוטת התריס, בעיות הורמונליות (בעיקר אצל נשים) ועוד. רצוי לנסות להקל על הסימפטומים אך חשוב לעבור בדיקות רפואיות ולשלול גורם רפואי לבעיה. במידה ויש צורך בטיפול רפואי, קיימים מספר טיפולים לבלוטת הזיעה כגון: הזרקת בוטוקס, שימוש בקרן הלייזר או טיפול בדריוניק - מכשיר שעושה שימוש בגלי חשמל שמשבש את הפעילות של בלוטת הזיעה בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל