צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הקמטים מתחילים להופיע, ואיתם השאלות. מדובר בתופעה טבעית ואפילו צפויה, שאמורה לקרות באחד מרגעי החיים; אצל אחדים הם מופיעים בגילאי השלושים, אצל אחרים

מערכת ביוטיק

|

27/02/2013

|

13:42

seperator

 

הקמטים מתחילים להופיע, ואיתם השאלות. מדובר בתופעה טבעית ואפילו צפויה, שאמורה לקרות באחד מרגעי החיים; אצל אחדים הם מופיעים בגילאי השלושים, אצל אחרים – לאחר גילאי 40 לפחות. לא ינתן באמת למנוע את הקמטים, אלא רק בבחינת "לדחות את הקץ" ולמרוח משחות אנטיאייג'ינג ששומרים על גמישות העור והתחדשות הקולגן וחומרי המילוי הטבעיים של הגוף. גם הסביבה עלולה לתרום לנזקי הקמטים לא מעט – ובחירות אישיות כמו לשהות בין קרני החמה היוקדת, לעשן או לאכול מוצרי מזון מסוימים. מכאן, שלא תמיד ישנה שליטה על הופעתם של קמטים. 

 

הזרקת בוטוקס – תרומתה ליישור קמטים

העיקרון העומד מאחורי מילוי קמטים הוא להזריק חומר מילוי מתחת לפני העור. אולם כדי שהעור לא יתמלא עדיין באותה צורה שבה הקמט נתפס, יש צורך לשחרר אותו באופן מסוים, לרכך את הקמט ואז למלא אותו, ואת המשימה הזו עושה הבוטוקס. הזרקת בוטוקס עושה שירות מצוין ברפואה לאורך שנים, כשההצלחה מוכחת וגם גורמי הסיכון.

העיקרון העומד מאחורי מילוי קמטים הוא להזריק חומר מילוי מתחת לפני העור

העיקרון העומד מאחורי מילוי קמטים הוא להזריק חומר מילוי מתחת לפני העור

השפעת הבוטוקס היא זמנית

הבוטוקס אמנם מנטרל את הפקודה של העצב לכיווץ השריר, אולם עדיין נדרש טיפול סדרתי על מנת שתהיה תוצאה מוחלטת בפעולת הבוטוקס. לרוב, צורת פעולתו של טיפול בוטוקס נוכחת ונשארת לאורך מספר חודשים, ויש לחדש את הטיפול כל מספר חודשים עד להשפעה מוחלטת.

הבוטוקס אמנם מנטרל את הפקודה של העצב לכיווץ השריר, אולם עדיין נדרש טיפול סדרתי על מנת שתהיה תוצאה מוחלטת בפעולת הבוטוקס

הבוטוקס אמנם מנטרל את הפקודה של העצב לכיווץ השריר, אולם עדיין נדרש טיפול סדרתי על מנת שתהיה תוצאה מוחלטת בפעולת הבוטוקס

טיפול מהיר בבוטוקס

הטיפול בבוטוקס הוא מהיר ואינו מצריך הרדמה או זמן החלמה והתאוששות. מדובר על הזרקה ישירה אל מתחת לפני העור באזור הרצוי – ולאחר מכן הקמטים שייכים להיסטוריה. טיפול יחשב למוצלח על פי כמות החומר שהוזרק אל מתחת לפני העור – אולם אין להפריז בריכוז משום שעדיין מדובר בחומר בעל אפקט קטלני. מסיבה זו חשוב לברר אודות המרפאה או מזריק הבוטוקס והסמכתו.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל