צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הגיע הקיץ, נרשמתם למכון קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית כדי לפתור את כל בעיות שיעור היתר, כתמים על פני העור וצלקות, עכשיו הגיע הרגע כדי לטפל בנושא השומנים ובתפישת הגוף שלכם

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

11:20

seperator

אחרי הכול אתם תוכלו להיראות יותר בחוץ ובמקביל גם לעשות יותר כושר מול אנשים באופן שפחות יביך אתכם. ומה אם כבר עשיתם כושר, דיאטה, ואפילו טיפלתם בשומנים העודפים העיקשים שלא היו מוכנים להתפנות מהגוף ללא פעולה קריטית לשאיבת שומן? עכשיו הגיע הזמן למתוח את העור ולעשות את הפיניש למאמץ.

הניתוח מבטיח הסרת שומן ומתיחת העור אך למראה חטוב יש צורך בפעילות גופנית

הניתוח מבטיח הסרת שומן ומתיחת העור אך למראה חטוב יש צורך בפעילות גופנית


כשאומרים "בטן שטוחה"...
בטן שטוחה היא ביטוי שמקובל לומר כשהבטן לא רק שטוחה, אלא חטובה. לפיכך, רצוי לעשות הבדלה בין השניים, ולהדגיש – בטן שטוחה היא בטן ששומרת על עור מתוח ומרוקנת משומנים. מכאן ועד לחיטוב הבטן תוך התפחת השרירים, ישנו מרווח קל של אימונים ושל שמירה על הכושר, מה שלא מתקבל כתוצאה מהניתוח, אלא מעבודה מפרכת וממושמעת של כושר יום יומי.
מתיחת בטן עוזרת לשיפור המראה אך שמירה על התוצאה תלויה בשינוי הרגלי תזונה וכושר

מתיחת בטן עוזרת לשיפור המראה אך שמירה על התוצאה תלויה בשינוי הרגלי תזונה וכושר


ניתוחי מתיחת בטן משולבים
ישנו ניתוח בטן שנעשה כגימור למראה הכללי – גם אם מדובר במישהו שהשיל ממשקלו באופן דרסטי וכעת זקוק רק למתיחת העור המדולדל כדי לקבל מראה צעיר יותר, וישנו ניתוח למתיחת בטן שמשולב עם טיפולים לשאיבת שומן. הרופא המנתח ימליץ אם לעשות את הטיפול המשולב הזה או לא, ואיך.

האם זה ניתוח חד פעמי?
מדובר על ניתוח שמשפר את המראה, אולם לא ניתן לקבוע אם זה יהיה חד פעמי או לא, משום שהמראה הפיך, ותלוי בהרגלים השונים של המטופל. היות ומדובר על שלבים נוספים שיכולים להיות כלולים בניתוח זה כמו עיצוב הטבור מחדש, סביר להניח שאותו מטופל ישקול מחדש את הרגליו  וכך ימנע מניתוח חוזר בהמשך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל