צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בטן שטוחה היא מודל ליופי עבור נשים וגברים רבים, אשר היו מעוניינים לראות כך את עצמם או את בני סביבתם משתקפים אל מול המראה. בטן שטוחה היא ההגדרה של היום לגוף בריא,

מערכת ביוטיק

|

27/12/2012

|

14:49

seperator

 

בטן שטוחה היא מודל ליופי עבור נשים וגברים רבים, אשר היו מעוניינים לראות כך את עצמם או את בני סביבתם משתקפים אל מול המראה. בטן שטוחה היא ההגדרה של היום לגוף בריא, עם כמה שפחות אחוזי שומן בגוף באופן יחסי כמובן. בפועל, לכל אחד ישנן הסיבות מדוע הממדים של הבטן שלו הגיעו למה שהם היום, כאשר לא תמיד בודקים מהי הסיבה הישירה או העקיפה לגדילת ממדי הבטן או כמות השומן בגוף – אלא מיד מתמקדים בתוצאה הרצויה. חשוב לציין שכדי לשנות את ממדיו של הגוף יש צורך בשינוי בהרגלים – לרבות הרגלי אכילה וכושר. 

בטן שטוחה היא סממן יופי בימינו

בטן שטוחה היא סממן יופי בימינו

לעשות שרירים לשומן

מי שמעוניין או מעוניינת לשנות את המצב הקיים ולהפוך את הבטן לשטוחה בצורה מיידית באופן יחסי, רצוי לפנות לרופא לניתוחים פלסטיים שימליץ על פי הבדיקות על היישומים האפשריים להשטחת הבטן. בדרך כלל, יומלץ לנסות את כל הדרכים האפשריות – לרבות דיאטה (שהיא לכשעצמה שינוי בדרך החיים), וכניסה לכושר על פי תוכנית. אם אלו אינם מצליחים להביא לתוצאות בפרק הזמן הקצוב, או – אז המקום לבצע את הטיפול לקבלת בטן שטוחה.

יש כיום מספר דרכים להשטחת בטן

יש כיום מספר דרכים להשטחת בטן

איך להשטיח בטן ללא ניתוח?

מי שאינו מעוניין בניתוח באזור הבטן יכול לברר אודות טיפולים המחליפים ניתוח בטן, כמו למשל שיטות להמסת שומן בלייזר, ושאיבתו באמצעות צינוריות קטנות החודרות מתחת לעור. בכל מקרה של טיפול מסוג המסת שומן על הרופא לקחת נתונים ולחשב את כמות השומן הקודמת ואת הרצויה, כדי שלא לגרום לגוף מצב של הלם משום שיצא מהומיאוסטזיס. 

 

איזה מכשיר לייזר עושה את הטיפול?

חשוב מאוד לברר באיזה מכשיר משתמשים לטובת הטיפול ולראות את ההסמכה של בעל המקצוע שיבצע זאת תלויה על הקיר, כנדרש. ישנם מכשירים רבים המשמשים היום בקליניקות לאסתטיקה טיפולית אשר עדיין אינם מאושרים על ידי ארגון ה- FDA מסיבות שונות, ורצוי להמנע משימוש בהם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל