צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

10:32

seperator

נשארתן עם עור עודף ולא יודעות כיצד להיפטר ממנו? ניתוח מתיחת בטן הוא הפיתרון עבורכן. אם צורת הבטן שלך השתנתה בגלל הריונות, צלקות של ניתוחים קיסריים או בגלל ירידה משמעותית במשקל, מתיחת בטן היא הניתוח בשבילך, בין אם לבדו או במשולב עם שאיבת שומן. במידה ואת נמצאת בהליך הרזיה מומלץ קודם להגיע למשקל הרצוי ורק לאחר מכן לבצע את הניתוח.

pic

דגשים ללפני הניתוח
לפני הניתוח יינתנו לך הוראות כיצד לאכול, לשתות וכלל כיצד לנהוג תרם ואחרי הניתוח. כך למשל מעשנים מחויבים להימנע מעישון כשבועיים לפני ואחרי הניתוח, כמו כן אין להיחשף לשמש ואין לבצע דיאטות מכיוון שהאחרונים עלולים לשבש את תהליך ההחלמה. בנוסף ישנם ויטמינים מסוגים שונים שיהיה עלייך להפסיק לקחת, אך אל דאגה הכוונות מדויקות יינתנו לך על ידי הצוות הרפואי.

דגשים ללאחר הניתוח
משך ניתוח מתיחת בטן הוא כעד חמש שעות לכול היותר וההחלמה ממנו נמשכת כשבוע ימים עד מספר חודשים להחלמה מלאה וההתנהלות שאליה את רגילה. לאחר הניתוח מומלץ לשלב פעילות גופנית לשיפור התוצאות הן מבחינה אסטטית והן מחינה בריאותית. מומלץ לבקש מאדם קרוב להתלוות אליך לאחר הניתוח ולעזור לך בימים הראשונים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל