צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אתם רוצים להיראות יפים ומושכים, ולא מרוצים מהמראה הנוכחי. יכול להיות שהכול מושלם, למעט מקום אחד אסטרטגי ביותר בגוף – האף. צעד ראשון, הוא התייעצות עם לפחות שני רופאים מנתחים מתחום אסתטיקה רפואית שיש להם ניסיון עשיר בתחום.

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

10:54

seperator

צעד ראשון, הוא התייעצות עם לפחות שני רופאים מנתחים מתחום אסתטיקה רפואית שיש להם ניסיון עשיר בתחום. במקביל, חשוב לקרוא כמה שיותר מידע שמצוי ברחבי האינטרנט ומספר אודות התהליכים האפשריים השונים. לא בכל אפשרות יוצע לעשות ניתוח פלסטי מלא, כלומר – תחת הרדמה ותוך פתיחת כלי הגוף אל מתחת לעור. לעתים ניתן גם לפסל את האף באמצעות זריקות מחושבות ומדודות.

בחירה בטיפול נעשית מול רופא תוך התייחסות לסיכונים הכרוכים

בחירה בטיפול נעשית מול רופא תוך התייחסות לסיכונים הכרוכים


ייעוץ אצל רופא מנתח
ניתוחים פלסטיים מסוג זה מחויבים בשירות של ייעוץ לפני פגישת ההכנה לקראת הניתוח. הרופא המנתח יעריך בפגישה את צורת הטיפול שתתאים למטופל או למטופלת, מה הסיכונים שכרוכים בכזה סוג של טיפול, למה הוא מעדיף לפסל את האף דווקא ולא לנתח אותו, ולספר אודות תהליך ההחלמה ותופעות הלוואי האפשריות. פיסול אף יהיה זול יותר מניתוח אף רגיל, משום צמצום המשאבים.
לפיסול אף יתרון על ניתוח בגלל שהשינוי הוא הפיך ורמת הסיכון נמוכה

לפיסול אף יתרון על ניתוח בגלל שהשינוי הוא הפיך ורמת הסיכון נמוכה


סיכון מזערי באשר לסיבוכים
לפיסול אף ישנם סיבוכים מצומצמים ביותר ביחס לניתוח אף, משום שאין הרדמה וסיכונים הנובעים מכך, לא חותכים אף חלק מעור הפנים כדי לנסר או לשייף את הסחוס שבאף וגם לא תופרים, ואפילו ישנה תוצאה שניתנת לשינוי, בניגוד לשינוי החד פעמי שבו מנתחים את האף.

לכמה זמן התוצאה נשמרת?
תוצאת הפיסול באף אינה נותרת לצמיתות, בניגוד לתוצאות הניתוח הפלסטי באף. שימור תוצאת הפיסול אמור להתבצע אחת למספר חודשים, כשהרופא חוזר ומזריק את הבוטוקס לבסיס האף בחיבור, כדי להרים את קצה האף ולקבל מראה של אף סולד, כפי שרבים מעוניינים לייצר. התוצאה נשמרת לזמן של עד כשנתיים, זמן בו המטופל יכול גם להתחרט באשר לצורה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל