צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בוטוקס הוא רעלן המופק ממולקולה הנקראת בוטוליניום. בעיקרו מדובר ברעלן קטלני, אשר הרפואה שינתה את מבנהו הכימי כך שיוכל להתאים כפתרון רפואי למגוון בעיות

מערכת ביוטיק

|

27/12/2012

|

14:56

seperator

 

 

בוטוקס הוא רעלן המופק ממולקולה הנקראת בוטוליניום. בעיקרו מדובר ברעלן קטלני, אשר הרפואה שינתה את מבנהו הכימי כך שיוכל להתאים כפתרון רפואי למגוון בעיות. כולם מכירים הזרקות בוטוקס לפנים כדי להצעיר אותן, אך קיימים טיפולים נוספים עם רעלן זה דוגמת טיפול בהזעת יתר וכן טיפולים ניסיוניים בנכים.

 

כיצד בוטוקס פועל?

הפורמולה הרפואית שבה משתמשים ברעלן, לא מוציאה את יכולותיו הקטלניות לגמרי, אלא מחלישה אותן. במקרה של הזרקה לפנים, הרעלן משתק חלק משרירי הפנים ותופס אותם במקומם, כך מתבצעת הרמה ומילוי של הקמט היוצרים מראה פנים צעיר יותר. במקרה של הזעת יתר, הזרקת החומר לבולטות הזיעה, משתיקה את פעילותן לתקופה ממושכת וכך נגרמת מניעת הזעת יתר.

טיפול בבוטוקס הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר

טיפול בבוטוקס הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר

בוטוקס במקום מתיחת פנים?

יש שיטות רבות לטיפול בקמטים חלקן כירורגיות ואחרות דווקא באמצעות הזרקות. בין הטיפולים הכירורגים ניתן למצוא את טיפול מתיחת הפנים. שיטה זו מצריכה התערבות ניתוחית וההחלמה מן ההליך היא כמו החלמה מניתוח. לעיתים גם התוצאות אינן משביעות רצון מספיק ואז יש בעיה לתקן זאת. הזרקות מילוי לעומת זאת, לרוב כרוכות בהזרקה ישירה לקמט, יכולות לגרום גרד מקומי אך כמעט מחוסרות תופעות לוואי משמעותיות. אם התוצאות אינן משביעות רצון ניתן תוך זמן קצר לבצע עוד טיפול לתיקון הנדרש. יחד עם זאת המילוי אינו מחזיק מעמד לזמן רב ויש צורך לחדשו כל כמה חודשים.

תונה2

לא כל קוסמטיקאית מוכשרת לעבוד עם בוטוקס

חשוב לדעת, חומרי המילוי ובמיוחד בוטוקס, הם חומרים רעלניים ביסודם שיש להזריקם בצורה מדויקת ומחושבת במיוחד. הזרקה לא נכונה או מרושלת יכולה לגרום לשיתוק ממשי של חלקים מסוימים באזור הפנים או אי נוחות משמעותי. כמובן, שגם יש להקפיד שהזרקה נעשית רק באמצעות מזרקים חד פעמיים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל