צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הכמיהה ל-"חיוך ששווה מיליון דולר" אינה מקרית והא נובעת מהסיבה שהחיוך שלנו הוא סוג של כרטיס ביקור ומהווה חלק חשוב מרושם הראשוני בפגישת אנשים חדשים. כיום יש דגש רפואי על טיפולי שיניים וניתן אף לבצע הלבנת שיניים, יישור שיניים וטיפולים נוספים

מערכת ביוטיק

|

08/04/2013

|

15:31

seperator

השיניים שלנו, ובכלל זאת הפה, הוא אחד מן המאפיינים הראשונים שבני אדם מסתכלים עליהם בעת פגישה ראשונית. חיוך יכול לפתוח דלתות, ופה בלתי מטופח יכול גם להרחיק אנשים מאיתנו. לעיתים למרות כל הרצון הטוב, צצות מחלות ובעיות פה. בעבר זו הייתה נחלתם של רופאי השיניים בלבד לטפל בבעיות אלו. כיום הנושא נכנס גם לתחום האסתטיקה  באמצעות טיפולים שונים שנועדו לשפר את מראה השיניים.

הלבנת שיניים מתבצעת בעזרת טכנולוגיית לייזר או חומרי הלבנה

הלבנת שיניים מתבצעת בעזרת טכנולוגיית לייזר או חומרי הלבנה


טיפולים משמרים לשיניים
פעמים רבות מתח ועודף אכילת ממתקים או שתיית קפה, יוצרים מראה של שיניים בלתי מטופחות, או כאלו שיש עליהן כתמים. הדבר נוצר כתוצאה מהחומר המרכיב את השן-אמאייל אשר הוא חומר קשה אך בעל נקבוביות קטנות שהנוזלים מצטברים על גביו ומתקשים. איך נפטרים מהכתמים הללו? לעיתים הקפדה על צחצוח שיניים 3 פעמים ביום יכול לסייע, אבל אם גם זה לא עזר, תמיד ניתן להסתייע בטיפולי הלבנת שיניים.  טיפולים אלו מבוצעים לרוב באמצעות לייזר או שימוש בחומרים כגון פלאוריד שמטרתם להקשר לאימייל כימית ולנקותו מן המשקעים שהצטברו על גביו.
יישור שיניים מהווה פתרון לבעיה של שיניים בולטות בקרב בני נוער

יישור שיניים מהווה פתרון לבעיה של שיניים בולטות בקרב בני נוער


טיפולי יישור לשיניים
בעיה נוספת הידועה בעיקר בקרב בני נוער, היא בעיית שיניים בולטות, בעלות רווחים גדולים או פשוט עקומות. שיניים כאלו עתידות לעשות בעיות והן גם פוגמות בבטחון העצמי של אותם בני עשרה. מה הפתרון? טיפולי יישור שיניים.  טיפולים אלו נעשים באמצעות רופא שיניים מתמחה-אורתודנט אשר מאפיין את חלל הפה, מיקום השיניים ואופיין ומתאים תוכנית טיפול ליישור השיניים.

מה כדאי לדעת על יישור שיניים?
כדאי לדעת שמדובר בהליך מממושך שלוקח כמה שנים טובות וכרוך לעיתים במכשירים שונים שיש להתהלך בהם ימים שלמים כמו רסן וגשר בשיניים. המחירים של טיפולי יישור שיניים יכול לנוע בין אלפי שקלים אם הדבר מבוצע במסגרת מרפאות קופ"ח ולהגיע לעשרות אלפי שקלים במרפאות פרטיות לנושא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל