צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/04/2012

|

11:00

seperator

בעידן האסתטיקה רפואית של ימינו, הופכים טיפולי יישור שיניים לפופולארים יותר ויותר, הן בקרב ילדים והן בקרב מבוגרים שכן פעם, טיפולי שיניים רק ילדים היו עוברים, אם בכלל, אשר סבלו בעיקר מפגם בנגיסה שבסגירת הלסת. מאחר ופגם בסגר הפה מהווה גורם מפריע הן באכילה ולעיסה והן בדיבור השוטף ישנה חשיבות לטפל בבעיה מוקדם ככל האפשר – מכאן הסיבה לכך שילדים היו מטופלים עיקריים.

פרט לסיבות רפואיות, אנשים רבים בוחרים ליישר שיניים מסיבות אסתטיות

פרט לסיבות רפואיות, אנשים רבים בוחרים ליישר שיניים מסיבות אסתטיות


מדוע ליישר שיניים?

פרט לסיבות רפואיות, אנשים רבים בוחרים ליישר שיניים מסיבות אסתטיות, שכן בימינו ישנה חשיבות רבה ליופי וחן. הסיבה האסתטית העיקרית הינה שיניים עקומות אשר מובילות למראה א-סימטרי בפנים, דבר שעלול לגרום לסובבים אותנו להירתע מעט בתגובה, לירידה בביטחון העצמי שלנו. יותר קל להתסכל על אדם עם שיניים ישרות מאשר על אדם עם שיניים עקומות.
למזלנו, קיימים כיום טיפולים אסתטיים אשר יכולים בקלות לפתור את הבעיות הללו

למזלנו, קיימים כיום טיפולים אסתטיים אשר יכולים בקלות לפתור את הבעיות הללו


ביטחון עצמי

ירידה בביטחון העצמי מובילה לכך שאנשים עם שיניים עקומות יחייכו פחות בגלל שהם ירגישו מבויישים, או שיכסו את פיהם בזמן שהם צוחקים, מחייכים או אף בזמן דיבור. ירידה בביטחון העצמי היא דבר מצער מאוד אשר מוביל להתנהגות לא רצוייה, וחבל. למזלנו, קיימים כיום טיפולים אסתטיים אשר יכולים בקלות לפתור את הבעיות הללו.

מהלך טיפול
לפני שניתן להתחיל את את טיפול יישור השיניים חייבים לברר לגבי המצב הבריאותי הכללי של השיניים, כדוגמת שתלים, חורים, דלקות או בעיות אחרות. אם מתגלות בעיות בזמן האבחנה הראשונית, חשוב לדאוג לטפל קודם כל בבעיות הללו בטרם ניגשים ליישור שיניים. לאחר טיפול בבעיות הראשוניות (אם יש), ניגשים לטיפול העיקרי והוא יישור השיניים. חשוב לדעת כי קיימים מגוון דרכים ליישור שיניים ביניהם מסמכים עשויים ברזל (גשר) או עשויים מחומרים דמויי שן – על מנת שיהיו פחות ניראים וכו'.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל