צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שיעור יתר מהווה בעיה נפוצה בקרב גברים ונשים כאחד, אך למרות שמדובר במאפיין טבעי של גוף האדם, אנו שומרים על שגרת טיפוח והסרת שיער כדי לשמור על מראה אסתטי.

מערכת ביוטיק

|

08/04/2013

|

11:49

seperator

הטבע לא מבחין בין גברים לנשים בהקשר של גדילת שיער על פני שטחי העור הנרחבים – והגנטיקה עושה את שלה – ישנם גברים שעירים יותר או פחות, וישנן נשים שגם את פני גופן מעטרות שיערות במקומות שונים ומגוונים – בחלק מהמקומות מקובל לגדל את השיער, ובחלק אחר, צו האופנה האלמותי הולך נגד הטבע וציוויו האבולוציוני: שיער הופך להיות בלתי נחוץ, כל עוד האדם המציא לו אמצעי כסות והתגוננות מפני פגעים שונים. כדי להתמודד עם הסרת שיער על בסיס קבוע או חד פעמי, אפשר לפנות למרכזים לאסתטיקה רפואית ולמצוא פתרונות.

כיום הטכנולוגיה מעניקה פתרון לשגרת הטיפוח המתישה

כיום הטכנולוגיה מעניקה פתרון לשגרת הטיפוח המתישה


טיפוח נוח ויעיל
הטיפוח של הגוף דורש התייחסות יום יומית, עסק שעלול להתיש. אמנם נכון, גברים אינם נוהגים להסיר שיער באופן קבוע מן הפנים משום התספורות השונות שניתן לתמרן בכל תקופה, אולם ישנן מוסכמות – כמו למשל באזור השפם לנשים או באזור בית השחי. אצל גברים וגם נשים – באזורי החזה וגם הרגליים מקובל להסיר את השיער באמצעות הטכנולוגיה החדישה.
הסרת שיער לצמיתות חוסכת זמן וכסף בטווח הארוך

הסרת שיער לצמיתות חוסכת זמן וכסף בטווח הארוך


זמן זה כסף, וגם ההסרה
מי שעושה חישוב לגבי הזמן שבזבז במכוני היופי כדי להסיר שיער בשעווה, עלול לתרגם את הזמן לכסף בממון רב. כשישנה האפשרות לקבוע מספר מפגשים אחת לכמה שבועות – כל מפגש, כדי שהתוצאה תהיה גוף חלק משיער במקומות המיועדים, נעשה חיסכון רב בזמן, בכסף ובכאב ואפילו בעיות לוגיסטיות שונות בעקבות צמיחתו המחודשת של השיער.

איך מתחילים ובוחרים טיפול?
אפשר לבחור טיפולים לשיפור המראה בעקבות המלצה של הרופא או המוסמך שמטפל בהסרה. יתכנו מספר שיטות שיכולות להתאים לבעלי נתונים כמו עור או שערה בגוון מסוים, שפותרות במספר מפגשים את עניין השיער – אפשר להגיד שלתקופת חיים ארוכה, ובה נהנים מאסתטיקה ללא מאמץ נוסף וממראה עור לא שעיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל