צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/07/2012

|

13:19

seperator

השאיפה היא תמיד להיראות טוב, ללא קשר לאיך שהגוף שלנו מגיב ביחס לזמן החולף. מראה הגוף משתנה, כאשר עושים מילדות לבגרות, ומבגרות לגיל הבשלות ומשם לעבר הזקנה. לא ניתן לעצור את הזמן או את פגעיו שמשאירים את עקבותיהם, מבלי האפשרות להחזיר את הגלגל לאחור. מצד שני, ניתן תמיד לפנות לשטח האסתטיקה רפואית ולמצוא פיתרון יעיל מתוך הטכנולוגיה החדישה של היום. גם לעניין הסרת השיער נמצא פתרון, כדי להעלים את השיער לתקופת זמן של חיים בכמה טיפולים בודדים בלבד, ובכך לחסוך כאבים בזמן המריטה, חתכים בלתי רצויים בעור, "קוצים" של שיער מגולח ונקודות.

השאיפה היא תמיד להיראות טוב, ללא קשר לאיך שהגוף שלנו מגיב ביחס לזמן החולף

השאיפה היא תמיד להיראות טוב, ללא קשר לאיך שהגוף שלנו מגיב ביחס לזמן החולף


שיפור המראה הטבעי

המראה הטבעי יכול להשתפר ! לא עוד נקודות של קוצי גילוח על הרגל או אדמומיות הסרת שיער מיד לאחר המשיכה. המראה הטבעי יכול לקבל קנה מידה חדש: ללא שיער בכלל על פני שטח עור הגוף. ישנם מי שהסרת השיער מנפחת להם מעט את עור הגוף מעבר לאדמומיות או שהשיער גדל אל תוך העור, ואז צריך לתכנן מתי בדיוק לעשות את זה. מהיום – לא עוד חישובי זמנים מתי לגלח את השיער או עד מתי להמתין על מנת להסיר אותו במכונה או בשעווה – מהיום עושים הסרת שיער בלייזר.
לרוב עושים טיפולי הסרת שיער בחורף, או לפחות לאחר הקיץ

לרוב עושים טיפולי הסרת שיער בחורף, או לפחות לאחר הקיץ


מתי עושים את הסרת השיער?

לרוב עושים טיפולי הסרת שיער בחורף, או לפחות לאחר הקיץ. השמועה שרצוי לעשות את זה רק בחורף נוצרה כנראה מתוך כך שטיפול הסרת שיער בלייזר רק גורמת לעור השזוף להיכוות, ומעבר לזה – עור שזוף אינו משתף פעולה כמו עור בהיר ושיער כהה – חשוב שיהיו הבדלים בולטים בין הגוונים.

התוצאות הסופיות – לאחר מספר שבועות
גם לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר ישנם סימנים על גבי העור, שנעלמים כעבור מספר ימים. כדי לקבל את התוצאות הסופיות לתהליך, יש להמתין ולמצוא שלא גדלות עוד שיערות על פני השטח שטופל, והוא נרגע מהטיפול הקודם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל