צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
טיפוח הגוף והמראה האסתטי דורש השקעת זמן שמירה על דגרת טיפוח שכוללת רכישת תכשירים קוסמטיים ותחזוקה אישית של ניקיון ואסתטיקה.

מערכת ביוטיק

|

08/04/2013

|

11:24

seperator

הסרת שיער היא חלק משגרת השמירה על האסתטיקה של הגוף. שמירה על אסתטיקת הגוף באופן שוטף מחייבת הקשבה לגוף בכל זמן, שריון נפח גדול של זמן כדי להתעסק עם זה – להגיע לקוסמטיקאית שתסיר את השיער, להמתין זמן רב עד למועד הבא שבו מתפנים להסיר שיער, לרכוש כלי גילוח או הסרת שיער במידה ומסירים זאת בבית. ישנה אפשרות גם להסיר שיער לזמן בלתי מוגבל, אולם גם אז ישנו צורך להגיע למכונים לאסתטיקה רפואית מספר פעמים אחת לכמה שבועות, עד אשר מסיימים כליל את הטיפול.

שימוש ממושך במשחות להסרת שיער עלולות לפגוע בעור

שימוש ממושך במשחות להסרת שיער עלולות לפגוע בעור


גילוח ומשחות
שתי הדרכים הפחות כואבות להסרת שיער מהירה, היא גילוח מכל מקום בגוף, או משיחת משחות המפרקות את השיער, אולם רק בחלקו החיצוני מהגוף, בדומה לגילוח. ישנם חסרונות שונים לשיטה זו – מלבד שהיא נדרשת להיעשות בכל יומיים בממוצע: עלולה לצמוח שיערה חודרנית מבעד לעור, כשקצה השערה נותר חד. השימוש בכימיקלים שבמשחות אינו מומלץ לאורך זמן, משום שהוא עלול לפגום בעור.
הסרת שיער בעזרת אפילציה מהווה פתרון לאורך זמן

הסרת שיער בעזרת אפילציה מהווה פתרון לאורך זמן


שעווה ואפילציה
מחט חשמלית שננעצת בשורש השערה ושורפת אותה למעשה משמידה את השערה הזו, כשלאחריה תצמח אחת אחרת, אולם בכמות קטנה יותר של תאים (עד שכמות ואיכות השיער תדלדל כדי אפס). שעווה – גם היא מסירה את השערה מן השורש, אולם אינה מצמצמת את סיכויי צמיחתה שוב, ועלולה לגרום לתקופה ארוכה בה "מגדלים שיער" כדי להסירו.

שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם
בניגוד לשעווה ולאפילציה, שיטות שמרחיקות את השיער לאורך זמן רב, הסרת שיער בלייזר היא אמנם שיטה כואבת להסרת שיער – אולם זה לזמן בלתי מוגבל, טיפול שמתרחש לאורך מספר מפגשים בלבד וישנן טכנולוגיות שמקלות על הכאב עד כדי כך שהן אפילו מרגיעות את המטופלים ואת המטופלות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל