צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

10:49

seperator

 

ניתוח זה נערך לרוב תוך שימוש בהרדמה כללית, אבל יכול גם להתבצע תוך שימוש בהרדמה מקומית. הניתוח אורך כחצי שעה עד לשעתיים. בזמן הניתוח הרופא המנתח יוצר חיתוך, מן כיס שלתוכו יוכנס השתל. אחר כך הרופא המנתח מכניס את השתל לתוך הכיס ולבסוף סוגר את החיתוך על ידי תפרים או לפעמים על ידי דבק ביולוגי אשר לא דורש תפרים. לאחר כמה שעות מסיומו של הניתוח המנותחת יכולה ללכת לביתה. כמו כן היא יכולה לרחוץ ולהרטיב את המקום המנותח כ-24 שעות לאחר הניתוח.

 

החדרת שתל

ניתן להכניס את השתל בזמן הניתוח בכמה מקומות שונים בגוף, הראשון הוא בהיקף התחתון של עטרת הפטמה. את החיתוך הזה רואים אותו פחות מהחתכים האחרים, אך קיים סיכון יחסית גבוה לפגיעה ביכולת ההנקה. השני הוא חיתוך בקפל של השד, חתך זה הוא מוסתר פחות מאשר הקודם שהוזכר, אבל הסיכויים לפגיעה ביכולת ההנקה נמוכים יותר. בנוסף, חתך זה גם יוצר אפשרות גישה נוחה לניתוח חוזר. אפשרות זו היא המקובלת והמועדפת ביותר. 

אפשרות אחרונה היא בקפל של השד שהיא פחות מומלצת כי הוא הכי גלוי לעין וקשה מאוד להגיע לסימטריה. 

 

מיקום שתל

ניתן למקם את השתל מאחורי בלוטת השד. כמו כן, ניתן גם לשים אותו מעל השריר שהיתרון הוא זמן החלמה מהיר, ישנם פחות כאבים ואפשרות גישה טובה לניתוח חוזר. בנוסף, התוצאות המתקבלות לבסוף הן מיידיות. אפשרות זו מתאימה לאלו בעלות שדיים נפולים. קיימת אפשרות נוספת שהיא מתחת לשריר, אך זמן החלמה אינו מהיר וקיימים כאבים לא נעימים. בנוסף, קשה לעשות ניתוחים חוזרים המתוכננים בעתיד והתוצאה המתקבלת מייד אחרי הניתוח היא לא יפה. 

 

מחירים

טווח המחירים לניתוח של הגדלת חזה הוא בין 11,000 ל- 16,000 שקל. המחיר של שתלי הסיליקון מושפע מסוג השתל וגודלו. קיימים ארבעה סוגי שתלים: בולט, שטוח, אנטומי ובינוני. ההבדלים במחירים בין כל סוגי השתלים יכול להיות פי שניים ואף שלוש בין סוג וסוג. כדאי מאוד לא לוותר ולא להתפשר על איכות ולקחת את השתל עם רמת האיכות הגבוהה ביותר. מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא מנתח פלסטי בעל ניסיון עשיר בתחום אשר יוכל לתת את המחיר הסביר ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל