צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
צלקת על פני הפנים והגוף היא כמו סימן זיהוי – אפשר לומר שזהו הקעקוע שהעניק הטבע לאדם בעקבות טראומה שחווה. זו יכולה להיות צלקת באזור הגבה, כפי שלרבים יש עוד מתקופת הינקות, צלקת באזור הסנטר או בשאר מקומות חשופים ורגישים לפגיעות שונות.

מערכת ביוטיק

|

03/04/2013

|

13:57

seperator

צלקת על פני הפנים והגוף היא כמו סימן זיהוי – אפשר לומר שזהו הקעקוע שהעניק הטבע לאדם בעקבות טראומה שחווה. זו יכולה להיות צלקת באזור הגבה, כפי שלרבים יש עוד מתקופת הינקות, צלקת באזור הסנטר או בשאר מקומות חשופים ורגישים לפגיעות שונות. גם בתקופת ההתבגרות נוצרות צלקות, אולם כתוצאה מפצעי אקנה של גיל ההתבגרות או אפילו בבגרות עצמה. לא תמיד ישנה שליטה על המראה החיצוני, אולם כשהוא נפגם וזקוק לשינוי, ניתן לפנות למכונים לאסתטיקה רפואית על מנת שאלו יציעו את פתרונן בנושא.

טיפול באמצעות לייזר נטול כאב ואינו דורש זמן החלמה

טיפול באמצעות לייזר נטול כאב ואינו דורש זמן החלמה


טיפול בצלקות באמצעות לייזר
כדי לעשות טיפול לטשטוש צלקות, ניתן לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית ולשמוע איזו טכניקה חדשה מוצעת בתחום. אמנם מדובר במסגרת של מספר טיפולים עד להגעה לתוצאה הסופית, אולם התוצאה עשויה להלום את הציפייה. הטיפול עצמו נטול כאבים, ואין צורך במנוחה או בשיקום מסוים – ניתן לחזור לתפקוד מלא לאחר מכן, כשהצלקת נשארת אי שם מאחור.
במקרים של צלקות אקנה ניתן לשלב טיפולי פילינג להחלקת העור

במקרים של צלקות אקנה ניתן לשלב טיפולי פילינג להחלקת העור


יש מקרים, שכדאי להחליק
כשמדובר על צלקות אקנה, התהליך דומה; הלייזר חודר אל מבעד לשכבות העור ומגיע לשכבה העמוקה ביותר שלו. הפעולה הכימית שהוא יוצר מזיזה את התאים בעור ומאפשרת החלקה של העור. ישנם מקרים קלים יותר, שיזכו לטיפול פילינג – כשניתן להשתמש בפילינג שטחי, בינוני או עמוק לצלקות בעור.
להגיע למראה האידיאלי
מי שרוצה להגיע למראה האידיאלי וללא דאגות, פונה לפחות לקליניקה אחת כדי לקבל חוות דעת וגם הצעת מחיר בנושא. הרופאים המומחים של הקליניקה יבחנו את סוג הבעיה ויציעו פתרונות שונים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. חשוב לבחור במקום שעורך את הטיפולים הללו על פי רישיון וידע מתאים, לרבות מי שעושה את הפילינג, אם יש בו שימוש – מה שניתן לברר כבר בפגישת הייעוץ.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל