צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
פילינג הוא קילוף עור – בדרך כלל קילוף של עור הפנים החיצוני – אלו תאי עור מתים, במטרה לחשוף את שכבת העור שמתחת – תאים חדשים שמעניקים מראה צעיר יותר, בוהק ומתוח

מערכת ביוטיק

|

14/01/2013

|

16:40

seperator

 

פילינג הוא קילוף עור – בדרך כלל קילוף של עור הפנים החיצוני – אלו תאי עור מתים, במטרה לחשוף את שכבת העור שמתחת – תאים חדשים שמעניקים מראה צעיר יותר, בוהק ומתוח. את קילוף העור הזה ניתן לעשות במספר דרכים ולחדור לעומק שכבות עור שונות על מנת להשיג תוצאה מסוימת. הפילינג הפך להיות זמין יותר בשנים האחרונות תודות לתכשירים יותר תעשייתיים שנמכרים בבתי המרקחת וניתנים לשימוש ביתי, מלבד היכולת להגיע לקוסמטיקאית שתטפל בעור הפנים כפי שהיא רוקחת חומרים מתאימים ומוצאת לנכון. ניתן להתחיל את תהליך הטיפול באמצעות פילינג כבר בגיל העשרה – ולשמור על עור פנים חיוני.

טיפולי הפילינג נפוצים בעיקר בחורף

טיפולי הפילינג נפוצים בעיקר בחורף

מה זה פילינג עמוק?

הפילינג העמוק מחליק קמטים וקמטוטים, מטשטש כתמים ומשפר את המראה גם אם היו חטטי אקנה על השכבה החיצוני של העור. היות והפילינג העמוק מטפל בשכבת העור הפנימית ביותר, זמן ההחלמה מהטיפול הוא גם הארוך ביותר – ויש להמנע בו מחשיפה לשמש, מה שמותיר אותו בתחילה חיוור יחסית.

טיפול פילינג- קילף העור

טיפול פילינג- קילף העור

מתי כדאי לעשות פילינג עמוק? 

טיפולים באסתטיקה רפואית כמו הפילינג העמוק נפוצים יותר בחורף, דווקא משום ההימנעות מקרני השמש הקופחים. המניעה לחשיפה מקרני השמש נובעת מתוך כך שהוחדרו לעור חומרים כמו תמיסת פנול בריכוז מסוים שחודר תחת שכבות העור, וכשהוא בא במגע עם קרני השמש העור עלול להישרף.

 

אז לעשות פילינג טבעי לפנים?

על מנת שהפילינג יעשה את העבודה באופן יעיל, יש לבחור בחומרים ייחודיים שמכילים את אותם הרכיבים הפעילים הנדרשים ובריכוז הנדרש לפי סוג העור. לעתים מצמידים לעור מסיכה היוצרת את הבידוד ואת החדירה העמוקה של התכשיר. לרוב חומרים טבעיים אינם יוצרים אפקט של "פני פורצלן" ומשפרים את התוצאות – גם אם אלו הצטלקויות אשר נוצרו בעקבות ניתוחים פלסטיים שונים. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל