צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אנו מכירים את המושג "עור מתקלף" שמעיד כי התאים החיים הגיעו לסיום חייהם ומחליפים את הדור שלהם בדור חדש ורענן יותר, אולם בדרך כלל, האמצעים הטבעיים שמקלפים את העור הם בדרך כלל השמש, חומרים כימיים שבאוויר, בנוזלים שבאים במגע עם העור ועוד

מערכת ביוטיק

|

09/01/2013

|

18:06

seperator

 

אנו מכירים את המושג "עור מתקלף" שמעיד כי התאים החיים הגיעו לסיום חייהם ומחליפים את הדור שלהם בדור חדש ורענן יותר, אולם בדרך כלל, האמצעים הטבעיים שמקלפים את העור הם בדרך כלל השמש, חומרים כימיים שבאוויר, בנוזלים שבאים במגע עם העור ועוד. הטכנולוגיה של היום והידע שהצטבר בנושא מראה, שגם אם מאלצים את העור כדי להתקלף, זה עשוי להביא לתוצאות טובות ולפחות לתקן עור שקיבל מראה מקומט בסדרי גודל שונים, או להסיר כתמים על פני העור. הפילינג הוא שם לכמה שיטות לקילוף העור, שניתן לבצע על פי רמות עומק שונות בשלוש שכבות עור.

 

פילינג שטחי

הפילינג השטחי יכול להתבצע בקליניקה לאסתטיקה רפואית, תוך מריחת חומרי פילינג – זה כל הטיפול ולאחריו ניתן להתאושש בבית. בטיפול זה משתמשים שחומרים כמו חומצת פירות, חומצת חלק שנקראת גם חומצה לאקטית, או TCA בריכוזים נמוכים. בזמן המריחה ישנה צריבה קלה שנמשכת לאורך שעות, ולאחר מכן העור מתקלף.

הפילינג השטחי יכול להתבצע בקליניקה לאסתטיקה רפואית, תוך מריחת חומרי פילינג

הפילינג השטחי יכול להתבצע בקליניקה לאסתטיקה רפואית, תוך מריחת חומרי פילינג

פילינג בינוני

פילינג בינוני הוא טיפול בשכבה הבינונית של העור – צריבת העור עד לשכבה זו מותירה את העור אדמדם וחם, כשהתהליך מתבצע ללא כוויה. הטיפול הזה יתבצע אחת לכמה חודשים כדי לשמור על התוצאה. גם את הטיפול הזה מבצעים במרפאות לקליניקה רפואית, והוא יתאים לעור קמטוטי עדין עם מעט כתמי עור. 

פילינג מקנה לפנים מראה צעיר יותר

פילינג מקנה לפנים מראה צעיר יותר

פילינג עמוק

הטיפולים לפילינג עמוק מחדשים את פני העור למן שכבות היסוד שלו. אין לערוך את הטיפול הזה אלא במרפאות המוסמכות לכך, כמו כן – יש להקפיד לבצע את הטיפול בעונת החורף הקרה בה יש חשיפה מינימלית לקרני השמש. כדאי לא להתבלבל בין מתיחת פנים ופילינג עמוק – לשניהם מטרות זהות אולם הפילינג הוא דרך נוחה לטפל בכך ללא ניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל