צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

07:52

seperator

המהפכה שהתחוללה בשנים האחרונות בעולם הקוסמטיקה לא פסחה על תחום הפילינג, בעוד הוא מטפל בתחום האנטיאייג'ינג, כטיפול בנזקי השמש והגיל ועוד. בעלי עור שניתן לטעון בו שינוי על ידי טיפולי יופי יכולים לפנות לקליניקות שונות לצורך פילינג, טיפול מיזוטרפיה או ניתוח למתיחת פנים (אין לשלב ביניהם). על ידי קילוף העור בצורה זהירה, מגיעים לשכבות הצעירות יותר של העור. את הקילוף עושים בארבע שיטות: קילוף מכאני, קילוף באמצעות גלי רדיו, קילוף כימי וקילוף על ידי לייזר.

 

הקילוף המכאני

קילוף מכאני יהיה יעיל לבעלי עור מחוספס ובליטות קטנות עליו, כמו למשל פצעי בגרות שטחיים או סימנים של אבעבועות רוח. הקילוף המכאני נעשה בהרדמה כללית או הרדמה מקומית וביחד עם מכשור חשמלי. בקצה המכשיר ישנה מברשת מעוגלת או אבן משחזת - והקצה הזה מסתובב במהירות גדולה. לאחר טיפול של האבן המשחזת הזו, נוצר גלד שנרפא בתוך 10 ימים מהגירוד. ניתן למרוח על העור לאחר מכן משחה אנטיביוטית או לחבוש את הפנים על ידי סיליקון מיוחד.

 

שיטת הלייזר

קילוף על ידי לייזר הוא שיטה פופולארית מזה שנים - מדובר בקרן אור מוגברת; אותה אנרגיית אור מטפלת נקודתית בנקודה אחת, ויש באותו זמן צורך להגן על סביבתה באמצעי מיגון. יש לטיפול זה יתרון - ניתן לשלוט בעומק החדירה אל סיבי הקולגן בעור. גם הטיפול הזה נעשה תוך כדי הרדמה מקומית או כללית.

 

הקילוף הכימי

שיטת הקילוף הכימי ידועה לכולם גם בשם פילינג. בשיטה הזו יוצרים כוויה מבוקרת על העור (דרגה 2) על ידי חומרים כימיים. שכבות אלו תתקלפנה במהלך תקופת ההחלמה ותתחלפנה בשכבות עור חדשות וחלקות יותר. שיטה זו שנעשית באופנים שונים (פילינג כימי, פילינג עמוק, פילינג טבעי לעור) טובה לסילוק כתמים בעור או לסילוק קמטים בעיקר סביב הפה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל