צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

05:21

seperator

 

ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים הפנים שלנו והגוף שלנו מראים את אותותיהם. הפנים מתקמטות, הגוף נהיה מדולדל יותר ואנחנו חשים את הזקנה הפיזית על בשרנו. יש רצון עז אצל כל אחד מאתנו להישאר צעיר לנצח, על אף שרבים מאתנו ירגישו תחושה זו מבפנים אנו גם רוצים לשמור על החיצוניות שלנו צעירה ורעננה. טיפול המיזותרפיה עונה על בקשות אלו למגוון רחב של אוכלוסייה.

 

מה היא מיזותרפיה?

מיזותרפיה היא שיטה לאנטי-אייג'ינג בה מוזרקים חומרים לעור ומשפיעים על מתיחות העור, על הרעננות שלו ועל המראה הצעיר. החומרים המוזרקים, הכוללים ויטמינים ומינרליים , מוזרקים בכמויות זעירות מתחת לעור ופועלים בצורה זו ביסודיות ויעילות לטיפול בהליך ההזדקנות הפנים ועיכובו. החומרים המוזרקים מעודדים התחדשות תאי עור ובכך מעניקים גמישות, אלסטיות ורעננות למראה הפנים.

 

מה הם ההליכים השונים במיזותרפיה?

מיזותרפיה משמשת בתחומים רבים החל מהסרת צלוליטיס, למתיחת עור, צמיחת שיער ועוד. ההליך פשוט מאוד ובמהלכו מזריקים מתחת לעור, במקום הרצוי, את החומרים. החומרים המוזרקים מותאמים לאזור וכן כמותם. מכיוון שההליך פשוט מאוד רופאים רבים הוציאו רישיון לטיפול זה, אך תמיד רצוי , בשביל לקבל את התוצאות הטובות ביותר, לגשת לטיפול במקום המתמחה בנושא.

פעמים רבות משתמשים במיזותרפיה בכדי לשמר מתיחות פנים או טיפולי בוטוקס למיניהם. היתרון במיזותרפיה הוא שלא נדרש זמן החלמה וניתן ישר לחזור לשגרה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל