צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

15:52

seperator

 

צלקות מעטרות את פניהם וגופם של רבים מאיתנו- אם לא את של כולנו. אקנה בגיל הבגרות, פציעות, אבעבועות רוחות ושלל מחלות שונות אחראיות להופעה של אותם סימנים מטרידים וצמיתים, המקנים לעור מראה מחוספס וזקן, וגורמים לתחושת חוסר נוחות, ירידה בביטחון העצמי וצורך בשימוש בכמויות של איפור.

 

התפתחות הרפואה האסתטית יצרה אופציות פשוטות עבור כל המעוניינת לפתור בעיה זו ולהעניק לעורה מראה חלק, רענן וצעיר.

 

כיצד ניתן להחליק צלקות?

כיום, כאמור, ניתן להחליק צלקות באופן מהיר, בטוח ופשוט, ללא כל צורך בקיום הליך פלסטי. כך, בין השאר, ניתן להסתייע בהזרקת חומרי מילוי לשם העלמתן. אלה קבועים ואינם נספגים בעור, כאשר החומר הפופולארי מכולם הינו הסיליקון. אופציה נוספת להעלמת צלקות היא הפילינג, ובעברית- קילוף עור. ביצוע פילינג עמוק הגורם לפציעה מבוקרת של העור הורס את שכבות העור המצולקות ומאפשר יצירתן של שכבות חדשות וחלקות. הליך שלישי המבוקש בקרב רבים ורבות הוא הלייזר, הצורב את העור ומעודד צמיחה מחודשת.

 

מהו הטיפול המתאים לי?

לשם התאמת הטיפול האידיאלי להעלמת צלקות יש להתחשב במאפייני הלקוח, דרישותיו וצרכיו השונים. לשם הבטחת ההליך המתאים ביותר מומלץ לבחור במכון מקצועי לרפואה פלסטית, המציע את שלל הטיפולים תוך שימוש בצוות רופאים מקצועי ובעל ניסיון. אלה יאבחנו את העור הפגוע, יקבעו עבורו את הטיפול המתאים ביותר בשיתוף עם הלקוח המבקש להעלים את עורו המצולק ויעניקו תוצאות אידיאליות תוך מינימום סיכונים

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל