צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחד מן המאפיינים בהם בני אדם מתביישים הכי הרבה בהגיעם לזקנה הם קמטים וצלקות. לעיתים נראה כי כשאנחנו צעירים צלקות הן סימן לשובבות או גבורה, אך עם ההזדקנות ותוספת הקמטים, הצלקות הופכות להיות דבר מיותר ומכוער למדי.

מערכת ביוטיק

|

02/04/2013

|

10:40

seperator

אחד מן המאפיינים בהם בני אדם מתביישים הכי הרבה בהגיעם לזקנה הם קמטים וצלקות. לעיתים נראה כי כשאנחנו צעירים צלקות הן סימן לשובבות או גבורה, אך עם ההזדקנות ותוספת הקמטים, הצלקות הופכות להיות דבר מיותר ומכוער למדי. כדי להפטר מצלקות וגם מקמטים ניתן להיעזר בשיטה הקרויה פילינג.

בוטוקוס מעניק לעור מראה צעיר אך הטיפול כרוך בחומרים כימיים וההשפעה זמנית.

בוטוקוס מעניק לעור מראה צעיר אך הטיפול כרוך בחומרים כימיים וההשפעה זמנית.


ממה נגרמים קמטים?
קמטים נגרמים כתוצאה מאיבוד גמישות העור והאלסטיות. איבוד הגמישות מתרחש משום שחלבון חשוב אשר קרוי קולגן, מתחיל להעלם משרירי הפנים ואלו מתרופפים אט אט. נכון, ניתן לטפל בקמטים באמצעות בוטוקס אך מדובר בטיפול שמערב חומר כימי וגם אינו מחזיק מעמד יותר מאשר כמה חודשים. מעבר לכך, לטיפול הזה אין ערך חיובי מעבר להיותו מצעיר.
טיפול בפילינג תורם לטשטוש צלקות וקמטים ולחידוש תאי העור.

טיפול בפילינג תורם לטשטוש צלקות וקמטים ולחידוש תאי העור.


מה היתרון בטיפול הפילינג
טיפול הפילינג ואפילו פילינג קל  שהוא טיפול הפילינג הבסיסי ביותר, לא רק מסוגל לטשטש קמטים אלא גם מעלים צלקות ובאופן כללי מחדש את תאי עור הפנים בשל קילוף העור וחשיפת התאים הצעירים יותר לחמצן. יתרה מכך, טיפולי פילינג יותר דרסטיים כמו פילינג בינוני או פילינג מלא יכולים ממש לחולל נפלאות בעור הפנים ולהצעיר אותו למשך זמן ממושך כמו גם להשפיע על בריאות עור הפנים לטובה.

עלות יחסית זולה של טיפולים
עוד יתרון שטמון בטיפולי הפילינג, הוא שמדובר בטיפולים שהם יחסית זולים. ניתן לבצעם באמצעות משחות מיוחדות אצל קוסמטיקאיות או אפילו במוצרים אשר נמצאים במכולת. לטיפול קצת יותר מעמיק ומוקפד ניתן גם לפנות לקוסמטיקאיות פרא רפואיות שיתאימו בין הפילינג ובין בעיות העור של פניכם באופן מושלם. הגישה הנרחבת לטיפולים, יחד עם מגוון מוצרים לפילינג קל שנמצא כיום בפארמים וכן הודות לתופעות הלוואי המינימליות, הפך לטיפול מועדף בקמטים וצלקות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל