צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/05/2012

|

17:32

seperator

כיום לרפואה ישנה היכולת להיענות לצרכים האסתטיים של אנשים מכל קשת הגילאים. תופעות גופניות הנחשבות לפגמים בעיני בעליהן, יכולות לזכות כיום לפחות לטיפול אחד מתאים מבין שלל של אפשרויות, כך שמי שסובל מראיה לקויה ועונד משקפיים לעיניים יכול להסיר אותם בניתוח של כעשרים דקות, בעלי כתמי לידה, שמש, צלקות בולטות, דליות לרגליים, אף שבור, חזה א-סימטרי ואפילו השמנת יתר, יכול לפנות לאחד הרופאים הכירורגיים באסתטיקה רפואית ולהפוך את הקערה על פיה. הרפואה של היום גם יודעת למצוא מענה לקמטים בהתהוות ובמניעת הזדקנות העור – וכן לקמטים שכבר נוצרו ואפילו מעמיקים בעור.

קמטים בעור מתהווים לאור העובדה שהסיבים המחזקים את העור הולכים ומתמעטים

קמטים בעור מתהווים לאור העובדה שהסיבים המחזקים את העור הולכים ומתמעטים


שינויים טבעיים שמתרחשים בגוף בכל רגע

לא ניתן למנוע את השינויים הגופניים המתרחשים בגוף האדם למן יום לידתו, אולם ניתן להפעיל השפעה ומעורבות על התהליכים הללו לפי מיטב החדשנות הרפואית. לצורך העניין רצוי להשתמש לפחות בשתי חוות דעת רפואיות אשר נשענות על תשאול של המטופל, היכרות עם ההיסטוריה הרפואית שלו, תוצאות ניתוח אצל מטופלים אחרים ועוד.
ניתן להפעיל השפעה ומעורבות על התהליכים הללו לפי מיטב החדשנות הרפואית

ניתן להפעיל השפעה ומעורבות על התהליכים הללו לפי מיטב החדשנות הרפואית


קמטים – התהליך הטבעי בעור או עצירתו על ידי טיפול

קמטים בעור מתהווים לאור העובדה שהסיבים המחזקים את העור ומאפשרים לו גמישות הולכים ומתמעטים או נפגמים לאורך השנים מבחינה איכותית, כך שהתוצאה היא עור רפוי אשר משורטט על פי רוב לפי תוי המתאר של הפנים. טיפול עשוי להחדיר אל העור חומרי מילוי המחקים את הפעולה של אותם סיבים אלסטיים.

בוטוקס לקמטים
הזרקת בוטוקס לקמטים יעילה ביותר בשליש העליון של עור הפנים, כך שאותו חומר שהוזרק מחליש את פעולת השרירים בעור, ובכך היא מחליקה את המקום של אותו שריר על פני העור. לאור עדויות קליניות שונות, נוכחו לדעת כי ככל שמקדימים לטפל באמצעות בוטוקס, כן מונעים טיפול בהווצרות הקמטים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל