צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נשים רבות מעידות כי הן אינן שלמות עם צורת החזה שלהן. עד היום, נשים רבות הלכו על ניתוח הגדלת חזה כדי לתקן את מראה החזה ולהגדיל אותו, אך כעת עולם האסתטיקה מציע פתרונות אחרים, פחות פולשניים, עם תוצאות חיוביות יותר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

14:29

seperator

נשים רבות מעידות כי הן אינן שלמות עם צורת החזה שלהן. עד היום, נשים רבות הלכו על  ניתוח הגדלת חזה  כדי לתקן את מראה החזה ולהגדיל אותו, אך כעת עולם האסתטיקה מציע פתרונות אחרים, פחות פולשניים, עם תוצאות חיוביות יותר וללא שימוש בחומרים שעלולים לסכן את הבריאות כמו הסיליקון.

מהות הניתוח לעצב את החזה מבלי לפגוע במראה הטבעי

מהות הניתוח לעצב את החזה מבלי לפגוע במראה הטבעי


הכירו את ניתוח עיצוב החזה
ניתוח עיצוב חזה - מה זה אתם תוהים? מדובר בניתוח שמהותו היא לשנות את מראה החזה ועיצובו מבלי צורך להכניס אליו אמצעים חיצוניים אלא רק לטפל במראה העור. ניתוח עיצוב החזה נותן מענה על מספר בעיות, שניתוח הגדלה או הקטנת חזה אינם עונים עליו כמו למשל: התרוקנות חזה, פטמות גדולות מדי או שקועות, שדיים א-סימטריים ועוד. מהותו של ניתוח זה היא להשאיר את מראה השד טבעי לחלוטין אך משופר ובהתאם לרצונה של המנותחת.
ניתוח לעיצוב החזה אינו מטפל בגודל אלא בצורה

ניתוח לעיצוב החזה אינו מטפל בגודל אלא בצורה


מתי כן מומלץ לבצע ניתוח הגדלה או הקטנת חזה
אם יש אפשרות לבצע ניתוח עיצוב חזה, מדוע יש עוד צורך בניתוחי הגדלה או הקטנת חזה רבים שואלים. ובכן, עיצוב חזה נועד למי שמרוצה מגודל החזה שלה אך לא ממראהו, בעוד ניתוחי שינוי גודל החזה נועדו למי שאינה מרוצה מגודלו של החזה ולא ממראהו. ניתוחים שמפלים בגודל החזה, לא משים את מראהו אלא רק מעבים ומנפחם אותו או מורידים מנפחו של השד. זהו לא ניתוח שמטפל במראה חזה מרוקן או פטמות שקועות לצורך העניין.

ממה יכולים להתרחש שינויים במראה השד
ממה יכולים להתרחש שינויים במראה השד אשר יצריכו ניתוחי עיצוב חזה? בעיקר משפיעה על צורתו הריון, עליה או ירידה דרסטיים במשקל הגוף אבל גם גנטיקה-במקרה של פטמות שקועות או לא עלינו תאונות שונות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל