צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/05/2012

|

13:01

seperator

הרפואה האסתטית יכולה להגשים את הפנטזיות שלנו, של בני הזוג הקיימים שלנו ושל אלו העתידיים. אחת מן השיטות היא להגדיל את החזה באמצעות ניתוחים פלסטיים מיוחדים. מדובר בהליך שנחשב בעין הרפואה להליך חדש יחסית – למרות שהוא קיים כבר מזה עשורי שנים. הוא לא נחקר עדיין לעומקו, ונחשב לתחום פלסטי מדי, מלאכותי, כשההבדלים בין הטבעי למלאכותי בולטים למדי ומובחנים. ישנן נשים רבות שמחד מעוניינות להגדיל את החזה, ומצד שני רוצות לעשות את זה באופן טבעי. עולה מכל העניין השאלה אם זה בכלל רעיון אפשרי.

הרפואה האסתטית יכולה להגשים את הפנטזיות שלנו

הרפואה האסתטית יכולה להגשים את הפנטזיות שלנו


בידוד הורמונים שמגדילים את החזה

החזה גדל באופן טבעי בתקופות שונות בחיים – בין אם בגיל ההתבגרות ובין אם בשעת הלידה, להוציא כמובן מצבים שבהם כל ממדי הגוף גדלים כתוצאה מאכילת יתר. ישנם דיווחים של נשים שנוטלות גלולות שאמורות למנוע הריון ומאידך – מתקיימת הגדלת חזה. מדענים ניסו לבודד את אותו גורם פעיל בגלולה שפועל להגדלת החזה ולחקור את הנושא, אולם המסקנה העיקרית מהניסויים היא שמדובר כנראה בגורם פסיכולוגי.
חייבים לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך בלתי הפיך

חייבים לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך בלתי הפיך


להגדיל את החזה באמצעות הורמונים

השיטות לשימוש בהורמונים להגדלת החזה אינן מביאות בשורות סופיות בעניין, משום שאין שליטה על גודל החזה עם סיום התהליך כך שיכול לצמוח חזה א-סימטרי, או על תופעות הלוואי. שני ההורמונים העיקריים שמשתתפים בניסוי הם אלדסטרון ואסטריול.

שימוש בכדורים להגדלת החזה
ניתן להשיג כדורים עשויים חומרים טבעיים, אשר יש לקחת אותם לאורך שלושה חודשים ברציפות עד לקבלת תוצאות, כדור אחד פעם אחת ביום, כשכבר לאחר החודש הראשון ניתן להבחין בתוצאות. מדובר בכדור שאושר על ידי משרד הבריאות ומחיר זול יחסית, אולם מי שנוטל אותו (נוטלת), חייב לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך בלתי הפיך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל