צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

03:03

seperator

 

לא הרבה אנשים יודעים אבל יש מקצוע שנקרא מומחה לשיקום הפה. מומחים לשיקום הם הם בדרך כלל רופאי שיניים וותיקים בעלי ידע נרחב ומעמיק כמו גם ניסיון רב בתחום טיפולי השיניים, אשר יודעים לטפל במקרים מאוד מורכבים ועדיין לשמור על שלמות הפה ולדאוג למראה אסתטי של המטופל. רוב רופאי השיניים מחזיקים בתארים שונים המפרטים את תחומי התמחותם, אולם לא תמיד ברור למטופלים למי כדאי לפנות, לכן מומחה לשיקום הפה הוא האפשרות הטובה ביותר.

 

מה עושה מומחה לשיקום הפה?

אצל מומחים לשיקום הפה ניתן לעשות מגוון טיפולים רחב מאוד הקשורים לטיפול בהיגיינת הפה ובסוגיות כמו אסתטיקה של הפה. למשל, מומחי שיקום פה עושים השתלת שיניים, פותרים בעיות כמו יישור שיניים או רווחים בין השיניים, מטפלים בשחיקת שיניים ובבעיות במפרק הלסת. בנוסף לכך ניתן לעשות טיפולים פשוטים יותר כגון סתימה בשן, כתר או אפילו עקירה כירורגית שיכולה להיחשב במקרים מסוימים כניתוחים פלסטיים.

 

למי מומלץ לגשת למומחה בשיקום הפה?

לכל אחד כדאי לבקר פעם בתקופה מסוימת אצל מומחה לשיקום הפה. כאמור, לכל אחד מומלץ לבקר פעם בחצי שנה אצל רופא שיניים או שיננית לביקורת תקופתית בשביל לעלות על בעיות או לתקן חורים קטנים, אז למה לא לעשות זאת אצל מומחה לשיקום הפה ולקבל טיפול הרבה יותר יסודי ומקיף?

 

איך בוחרים מומחה לשיקום הפה?

על מנת לבחור את המומחה לשיקום הפה כדאי מאוד להסתמך על המלצות ומוניטין. כמו שאישה שעושה הגדלת חזה הולכת לרופא הטוב ביותר בתחום, כך גם אסור ולא כדאי להתפשר על המומחה לשיקום הפה שלנו. כדאי ללכת למומחה בשיקום הפה עם ניסיון רב בכל מיני תחומים והתמחויות שונות בהתאם לסוג הטיפול לו אנו זקוקים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל