צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

09:14

seperator

האם ידעתם שגם ללא גשר או ניתוח פלסטי ניתן ליישר את השיניים? היה צריך רק לשאול... יש מגוון סוגי מתקנים ליישור שיניים (שקופים או בלתי שקופים) שמותאמים על פי דרישה והתאמה לגיל ולאופן היישור. לדוגמה- אם המטופל אינו עונה על דרישות המינימום להיגיינת הפה, יש לו מחלות חניכיים לא מטופלות, לסת נסוגה באופן רב או עצמות רכות מדי, רבים הסיכויים כי יפסל לטיפול זה. מי שכן מתאים ליישור שיניים ללא גשר הוא בעיקר מי שמעוניין בפתרון בלתי נראה לבעיית השיניים.

pic

סוגי פתרונות ליישור שיניים ללא גשר
הפתרונות מתחלקים לשניים או במספר אופנים: ישנם פתרונות קבועים שאינם נשלפים מן הפה, וישנם מתקנים נסמכים, כלומר בלתי קבועים. ישנו גשר פנימי- בדרך כלל ברזל הדבוק לקשת השיניים באורח קבוע - יתכן אפילו שלתקופת חיים שלמה (אמנם זה בלתי נראה משום שזה מודבק על צדה האחורי של השן), וישנם מתקנים נשלפים שהם שקופים, שהם מעט יקרים יותר. 

מה ההליך ליישור שיניים ללא גשר?
ישנו מתקן שקוף נשלף שנקרא אינביזליין - מתקן קשתי שבו נלקחת דגימת הטבעת השיניים. ההדגמה הזו נשלחת למעבדה שמחשבת את הזויות של המצב הקיים לעומת המצב הרצוי ושולחת בחזרה את הקשתית הרצויה. בביקורו השני של המטופל, הקשתית מולבשת ונלקחת דגימת אינביזליין נוספת עד לביקורו השלישי שבו יחליף אותה שוב באחרת. ומה עם רסן? רסן הוא מכשיר תומך לחבישה בלילה- ומשתמשים בו בעיקר לאחר טיפול סמכים לשמירה על מצב קיים.|

מה יכולים להיות הסיכונים?
אחד הסיכונים הוא עצמות רכות ולסתות חלשות. במקרה הזה, בריאות הפה תינזק, מבנה השיניים עלול להשתנות לעולם ואף לערער את חוזק אחיזת השורש בתוך בסיס הלסת. בנוסף, פציעות בפה עלולות להוביל למחלת חניכיים כרונית- לדימום, ריח רע מהפה לעתים ולעוד תופעות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל