צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

15:17

seperator

מיהו מומחה לשיקום הפה? הוא רופא שיניים בעל ניסיון וידע רב המטפל במקרים המורכבים ביותר של בעיות הפה והשיניים. כמו בכל תחום ברפואה, מרבית רופאי השיניים מתמקדים בתחום התמחותם בזמן הטיפול. מומחים לשיקום הפה מתמצאים בכל הסוגים של טיפולי השיניים הדרושים כדי להשיג תוצאה מושלמת הן מבחינה בריאותית והן מבחינה אסתטית.

pic

מיהו רופא מומחה לשיקום הפה?
רופא מומחה לטיפול בשיקום הפה הוא רופא שיניים בעל ניסיון רב, שבנוסך ללימודי רפואת השיניים שהוא עובר, הוא מבצע גם התמחות אקדמית של ארבע וחצי שנים. רופאי השיניים המומחים לשיקום הפה הם המקצועיים ביותר, בעלי ראייה רחבה לטיפול בשיניים והתוצאות מדברות בעד עצמן.


אילו סוגי טיפולים מתבצעים ע"י מומחי שיקום הפה
ניתן לבצע אצל מומחי שיקום הפה מגוון טיפולים לבריאות הפה כגון: סתימות, מילוי חוסרי שיניים, שחיקת שיניים ועוד. רופאי השיניים המומחים לשיקום הפה ידאגו לבצע בדיקה נרחבת של חלל הפה הכוללת אבחון קפדני וייעוץ למטופל לגבי סוגי הטיפולים המוצעים. בנוסף, מלבד הניסיון הרב של מומחי שיקום הפה מבחינה בריאותית, למומחי שיקום הפה יש ניסיון בטיפולים אסתטים אשר יעניקו לכם לחייך בגדול!


על איכות לא מתפשרים
בבחירת רופא השיניים שהוא גם מומחה לשיקום הפה, יש יתרון בצורת הטיפול מאשר לרופאים אחרים. מומחים לשיקום הפה משתמשים בחומרים חדישים ואיכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת אשר מבטיחים שהתוצאות ישמרו למשך זמן ארוך יותר. בריאות חלל הפה חשובה מאוד למראה האסתטי שלנו לכן חשוב מאוד לשים לב לבריאות השיניים וחלל הפה על מנת להרגיש טוב עם עצמנו. בכל נושא טיפולי השיניים לא עושים חושבים בנוגע לעלויות. טיפול יקר לפעמים יכול למנוע עוד מספר טיפולים לא מוצלחים שלבסוף יעלו עוד יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל