צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
"הגבר החדש", כבר מזמן לא חושש לטפח את עצמו ואף לפנות למכונים מקצועיים שיעשו זאת עבורו ויגרמו לו להרגיש צעיר ורענן יותר. טיפולי האסתטיקה המוצעים לקהל הגברי הם מגמה שהולכת ותופסת נפח בקרב מכוני קוסמטיקה רבים.

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

11:12

seperator

"הגבר החדש", כבר מזמן לא חושש לטפח את עצמו ואף לפנות למכונים מקצועיים שיעשו זאת עבורו ויגרמו לו להרגיש צעיר ורענן יותר. טיפולי האסתטיקה המוצעים לקהל הגברי הם מגמה שהולכת ותופסת נפח בקרב מכוני קוסמטיקה רבים. אם כך, אילו טיפולים השוק מציע וכיצד לבחור את הטיפול שהכי מתאים לך? לפניכם הפרטים שחובה לדעת לפני שניגשים למלאכה.

כיום הרפואה האסתטית מציעה לגבר מבחר של טיפולים לטיפוח העור

כיום הרפואה האסתטית מציעה לגבר מבחר של טיפולים לטיפוח העור


למי מיועדים הטיפולים?
כל הזמן מטיפים לנו על כך שהשמירה על טיפוח הגוף ועור הפנים היא חשובה מאוד ותורמת לבריאות ולאיכות החיים. אם אתה גבר ולא משנה באיזה גיל, המעוניין לשמור על עורך קורן, נקי רענן ובריא, תוכל למצוא שלל טיפולי אסתטיקה המוצעים לגברים, מלבד השימוש בתכשירים קוסמטיים המוצעים בשוק לשימוש עצמי וביתי. הייחודיות בטיפולים היא המענה האנושי והמקצועי שהם מעניקים על מנת להתמודד פגעי העור והזמן.
טיפולי אסתטיקה לגברים כוללים טיפולי שיער, ניתוחים פלסטיים וטיפוח העור

טיפולי אסתטיקה לגברים כוללים טיפולי שיער, ניתוחים פלסטיים וטיפוח העור


מהסרת שיער, דרך העלמת קמטים ועד ניתוח פלסטי   
במכוני קוסמטיקה רבים ברחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון טיפולים. עור הפנים הגברי מאופיין בהיותו שמן ועבה יותר מעורן של הנשים. בשל כך, הטיפול המוצע הינו שונה ומותאם בדיוק לאוכלוסייה הגברית. טיפולי פנים לגברים יכללו טיפולי העלמת קמטים, טשטוש והעלמת כתמים בעור וכן פתרון לבעיית צלקות מפצעי האקנה. באשר לשיער: בשנים האחרונות מוצעות שיטות שונות להסרת שיער בלייזר אשר הוכחה כאפקטיבית ומתמודדת גם עם השיער הגברי העיקש. ניתוחים פלסטיים כגון מתיחת עור או הצרת היקפים נכנסים תחת מטריית הטיפולים האסתטיים והם כבר לא נחלתן של נשים בלבד.

כיצד אדע איזה טיפול מתאים לי?
לאחר שהתקבלה ההחלטה לפנות, בהחלט יש מקום לבחון את ההצעות השונות שכן הן רבות ומגוונות. ראשית, יש לבחור מכון או קוסמטיקאית בעלי ההכשרה המתאימה וניסיון מקצועי בתחום. שנית, אין להתפשר על סביבה היגיינית נאותה וסטרילית וכן על מכשור מתקדם. חוות דעת מגברים אחרים שעברו טיפולים דומים הן דבר מומלץ שכן זו האינדיקציה היעילה ביותר בעת בחירת מקום וטיפול. הקפדה על תנאים אלה תסייע בבחירה נכונה הן בסוג הטיפול והן בבעל המקצוע שגופנו מופקד בידיו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל