צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/11/2012

|

11:12

seperator

עולם טיפולי האסתטיקה רפואית עשיר וכמעט אין – סופי. הוא מציע לכל אדם באשר הוא טיפולים קוסמטיים ורפואיים שמשנים את התפקוד ואת המראה. בין אם ישנו חזה נפול, אף שרוצים לשנות את מראהו או את מערות האף – הסחוס, אם רוצים להסיר שיער או לשתול את השיער, להצר היקפים או לעבות את השפתיים, להחליק את הקמטים או לשאוב שומנים – הכול בא בחשבון, בערבון מוגבל – לפי קביעתו של רופא מוסמך. ומה עם השיניים? ישנן קליניקות רפואיות עם רופאי שיניים שיכולים לעשות למשל טיפול השתלות שיניים ביום אחד! ככה זה עם טכנולוגיה מתחדשת.

בקליניקות הרפואיות מתעסקים בעיקר בהעלמת כתמים על פני העור

בקליניקות הרפואיות מתעסקים בעיקר בהעלמת כתמים על פני העור


להגיד שלום למשקפיים

אנשים שסוחבים על אפם וכמעט על חמתם משקפיים, ודאי היו שמחים להפטר מהם כדי לא להיות תלויים ומחויבים לענוד עדשות או משקפי ראיה ומשקפי שמש אופטיות בכל הזדמנות אפשרית. ניתן לבטל את התלות הזו תוך הסרת משקפיים בלייזר, אותו מכשיר מופלא שמנתח את העין ב- 20 דקות בממוצע.
אנשים שסוחבים על אפם וכמעט על חמתם משקפיים, ודאי היו שמחים להפטר מהם

אנשים שסוחבים על אפם וכמעט על חמתם משקפיים, ודאי היו שמחים להפטר מהם


היהפוך כושי עורו?

למרות שישנם טיפולים שונים באמצעותם ניתן לטפל בפיגמנטים של הפנים, בינתיים בקליניקות הרפואיות מתעסקים בעיקר בהעלמת כתמים על פני העור ובטיפול בקמטים ובקמטוטים שעל גביו, תוך מתיחתם לאורך תבנית הפנים. הצערת עור הפנים כרוך בכמה אפשרויות לטיפול, וכאן רצוי להתעניין באשר לכדאיות והתאמה, ואפילו להתרשם בהדמיה ממוחשבת לגבי התוצאות.

להפטר מהפטרת
פטרת? לו רק יכולתם להגיד לה שהיא מפוטרת! היא אינה עוזבת, אפילו כשמדובר במקום נראה לעיני כל. המטרה שלכם היא להשיג עסקה הולמת עם הפטרת: אתם מסירים אותה באופן לא מכאיב וממוקד – באמצעות לייזר, ואתם תיפרדו לעד כלאחר כבוד. רצוי לתפוס את הפטריה כבר בשלב המוקדם שלה, ואפשר (ורצוי) לטפל גם בהתפתחות לפטרת הציפורניים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל