צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/08/2012

|

16:19

seperator

אחד הפלאים החדישים בתחום רפואת השיניים ועולם הטכנולוגיה באסתטיקה רפואית, זו היכולת לשתול שיניים רק בתוך יום אחד, מבלי להצטרך להמתין ימים שלמים למדידות המעבדה ולשאר תהליכים. לפני מספר שנים, היה צורך להמתין כמה חודשים בין טיפול לטיפול. כיום – התהליכים התקצרו. יוצא דופן מעניין זה הוא עניין ההכנות המוקדמות – כמו לדוגמה אם נדרשת הרמת סינוס על מנת שיהיה ניתן להבריג את השתל בחוזקה, הרי שנדרש זמן החלמה מינימלי. כך, בתוך מספר שעות, ניתן לשתול לא רק שן אחת אלא מספר שיניים באמצעות הטכנולוגיה הזו.

אם הליך ההשתלה היה דורש פעם עבודה בשלבים, כאשר אחד השלבים היה לבנות מבנה זמני

אם הליך ההשתלה היה דורש פעם עבודה בשלבים, כאשר אחד השלבים היה לבנות מבנה זמני


פיתרון מצוין לסובלים מחרדות רופא שיניים

מטופלים מושתלי שיניים יכולים להיות דווקא אלו שעולה בהם רמת חרדה גבוהה בדרך לטיפול השיניים. החרדה הזו יכולה להיות פחד לא מוסבר עוד מימי הילדות, או פחד מכאב למשל, מזריקות או מכך שאין הם מסוגלים לראות מה נעשה בפיהם. כ, בתוך יום אחד אפשר להגיע לתוצאה הרצויה וכבר להתהלך עם השתלים החדשים. לבד מכך ישנה השתלת שיניים בהרדמה מלאה לסובלים מחרדה.
ראשית, יש לעבור בדיקות אצל רופא השיניים

ראשית, יש לעבור בדיקות אצל רופא השיניים


לוותר על שיניים תותבות זמניות

אם הליך ההשתלה היה דורש פעם עבודה בשלבים, כאשר אחד השלבים היה לבנות מבנה זמני – שן תותבת שתהיה במקום השתל הקבוע. כיום חוסכים בכספים ובמשאבים, והתוצאה נמדדת באחוזים גבוהים.

מי יתאים להליך הטיפולי הזה?
ראשית, יש לעבור בדיקות כמו למשל צילומי רנטגן, בדיקה ידנית של הרופא ותשאול רפואי. הרופא המנתח הוא זה שמתכנן את הניתוח הזה ומוציא אותו אל הפועל ועל כן עליו לקחת בחשבון למי ישנה יכולת שיקומית טובה יותר בהליך החד יומי הזה, ובתוכנית ההשתלה בחד – יומית המתקדמת. לטיפול יכול להתאים כל מי שעבר את הגיל שבו השיניים פוסקות מלגדול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל