צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/03/2012

|

16:18

seperator

השינויים שהביא עימו הלייזר לתחום האסתטיקה רפואית יכול לעשות פלאים גם בשטח מראה העור. באמצעות הלייזר ניתן לחדש את העור בטיפולי פילינג שטחי או עמוק וגם בינוני. למעשה, מורידים את שכבות העור העליונות על יד קילוף – כשהמטרה היא גדילת העור מחדש (זה לוקח בדרך כלל כשבועיים) עם הנתונים הטבעיים ולא עם הכתמים הנרכשים שהיו עליו. תיקון של המראה החיצוני באמצעות לייזר אינו דבר חדש, אולם הוא מספק שיטה אחת לחידוש העור מיני רבות שנהוגות בארץ ובעולם – כל רופא והמלצתו – הוא לטיפול שיתאים לעור.

מקובל להסיר כתמי עור שנוצרו מחשיפה לשמש וכן את הנמשים

מקובל להסיר כתמי עור שנוצרו מחשיפה לשמש וכן את הנמשים


כתמים שעשתה השמש ועוד

את הכתמים מחלקים לשני סוגים – הראשונים אלו כתמים תורשתיים, כמו למשל כתם לידה שנוצר במהלך הלידה בתוצאה מהלחץ, וישנן השומות או נקודות החן שצומחות בגילאים הצעירים בדרך כלל, שמצביעות על עודף מלנין ועוד. הסוג השני של כתמים הוא הנרכש, כלומר כל אלו שנוצרים כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרני השמש או כתמי כבד שהיו בחשיפה לשמש לאורך שנים, אלו נוצרים כתוצאה מפיגמנטציה מוגברת בתאי האפידרמיס.
ישנן השומות או נקודות החן שצומחות בגילאים הצעירים בדרך כלל

ישנן השומות או נקודות החן שצומחות בגילאים הצעירים בדרך כלל


כתמי הריון

כתמי הריון הקרויים גם מלזמה אלו כתמים סימטריים ורחבים, אשר מופיעים בעיקר בפנים – באזור הלחיים וגם במרכז המצח. נשים צעירות שחוות הריון או נוטלות גלולות סובלות מכתמי עור כאלו. ישנה עליה בעצמת הפעילות של המונוציטים, והחשיפה לשמש תגביר את הייצור של המלנין.

אילו כתמים יכולים להיעלם באמצעות הטיפול בלייזר?
מקובל להסיר כתמי עור שנוצרו מחשיפה לשמש וכן את הנמשים. הסיבה לכך היא שההצטברות של המלנין היא בשכבת העור החיצונית. כתמי הריון נמצאים בשכבת הדרמיס העמוק יותר ולכן קשה יותר לטיפול. הכתמים שיש בהם הכי הרבה בעייתיות לטיפול, אלו הכתמים התורשתיים, השומות וכתמי ה"קפה בחלב" – כתמים בהירים שמופיעים על פני הגוף כולו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל