צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אנשים הסובלים מהזעה מרובה בבתי שחי או באזורים אחרים בגוף בלי התאמה למזג האוויר או למצב הטמפרטורה בחדר, סובלים למעשה מבעיית הזעה כרונית ולקרוב מתקשים בתפקוד סדירו וניהול חיים שגרתיים מפאת אי הנוחות.

מערכת ביוטיק

|

14/03/2013

|

13:58

seperator

אנשים הסובלים מהזעה מרובה בבתי שחי או באזורים אחרים בגוף בלי התאמה למזג האוויר או למצב הטמפרטורה בחדר, סובלים למעשה מבעיית הזעה כרונית ולקרוב מתקשים בתפקוד סדירו וניהול חיים שגרתיים מפאת אי הנוחות. ההזעה יוצר מראה מרושל, ריח רע ובעיות אסתטיקה בעור אך ניתן לפתור את הבעיה בעזרת קיים טיפול בבוטוקס.

בעיות הזעה יכולות להיות תוצאה של התפתחות מחלה

בעיות הזעה יכולות להיות תוצאה של התפתחות מחלה

גורמים לבעיית הזעה מוגברת

לעיתים בעיית ההזעה מופיעה אצל אנשים בריאים לחלוטין, אך עם זאת הבעיה עלולה גם להיות תוצאה ישירה של מחלה ולכן חשוב לבדוק היטב ולהתייעץ עם רופאים מומחים בנושא. גיל המעבר מהווה סיבה אפשרית לבעיות הזעת יתר בגיל מבוגר אצל נשים והגוף עובר שינויים בהורומונים אך באותה מידה ההזעה יכולה להיות תוצאה של התפתחות מחלה ולכן לפני בחירה בטיפול יש לבצע בדיקות מקיפות.

הרפואה האסתטית ממליצה על טיפולי בוטוקס להזעת יתר

הרפואה האסתטית ממליצה על טיפולי בוטוקס להזעת יתר

אבחון באמצעות בדיקות

ניסיונות להימנע ממצבים שיגרמו להזעה לא יעזרו משמעותית, לכן למעוניינים בקיץ יבש: בוטוקס לטיפול בהזעת יתר יכול להיות פתרון. לפני בחירת טיפול יש לבצע בדיקת תדירות ההזעה, באמצעות מדידה לפי כמות או על ידי טכניקת סימון עם יוד ושימוש בטלק למטרת איבוק. כמו כן, אבחון רפואי נעשה לאחר התעמקות באנמנזה הרפואית ובהתאם לרמת הבעיה ולפגיעה באורח החיים ובתפקוד הנורמטיבי. 

 

טיפולים בבעיית ההזעה

בתחום זה קיימת רשימה ארוכה של טיפולים נגד הזעה ומומלץ לבצע סקירת טיפולים לטיפול בהזעת יתר, אולם לרוב הטיפול היעיל ביותר הוא באמצעות הזרקת בוטוקס לעור באזור הבעייתי. ניתן גם לטפל באמצעות ניתוח כירורגי אך הוא לרוב יעיל פחות באזורי בית השחי ואמנם זריקות הבוטוקס משפיעות לטווח זמן מוגבל ויש צורך כל כמה חודשים לחדש את הטיפול, אך אין ספק ביעילותן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל