צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/10/2012

|

12:29

seperator

העולם מתחלק לשניים: אלו שיש להם העדפה לעונת הקיץ על מנת לצאת וליהנות בחופי הים, בנופשונים שונים ובכלל לנהל חיי חברה תוססים, ויש מי שנהנה דווקא מהחורף, מריח הגשם המשכר באויר ומהסערה והאקשן. כך או כך – לא משנה העונה, ישנם אנשים שתמיד סובלים מתופעת הזעת היתר. הזעת יתר היא תופעה שמרבית האוכלוסיה לוקה בה מגיל 16 בערך וזה ממשיך לתקוף גם בגיל חמישים – במיוחד אצל נשים שממילא סובלות מתופעות הורמונאליות בגיל המעבר. הזעת יתר יכולה להיות בכל חלקי הגוף במקביל או באופן ממוקד.

שיטת הבוטוקס כפיתרון
אחד מפתרונות האסתטיקה רפואית הוא הזרקת בוטוקס אל תאי הגוף במקום שם ישנה התופעה. הבוטוקס מנטרל את הפקודה מאת העצבים לתאי השריר להפעיל את בלוטות ההזעה. לאחר מספר טיפולים כאלו במרפאה מקצועית אצל בעל מקצוע מוסמך לנושא היקף התופעה הולך ופוחת ואין צורך להחליף מספר חולצות במהלך היום.

מה הסיבות לתופעת הזעת היתר?
ההזעה אמורה באופן טבעי לצנן את הגוף, אולם הזעת היתר מפעילה את בלוטות ההזעה ללא קשר לטמפרטורת הגוף. ישנה הזעה רגשית שנחלצת לעזרתו של אותו אדם ש"מאדים", נבוך, עצבני או מודאג, וישנה הזעה כתוצאה מהעלאת טמפרטורת הגוף בקיץ או משחרור אנרגיה – אף לא אחת מאלו אינה הזעת יתר, אלא כשיש גירוי יתר של מערכת העצבים ואין לכך הסבר ברור.

הזעה כללית וממוקדת – סוגי הזעת יתר
ההזעה הכללית היא הזעה בכל חלקי הגוף או במספר מקומות במקביל גם – יחד. ההזעה הממוקדת מוגבלת לאזור בודד, לרוב זה בכפות הידיים ובבית השחי. כשמדובר בהזעה ממוקדת קל יותר לטפל על ידי הזרקת בוטוקס בחיבור שבין העצב לשריר בדיוק במקומות המיועדים ל"פורענות" בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל