צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כל אדם נורמלי מזיע – הלא לשם כך נועדו בלוטות ההזעה – תפקיד הבלוטות הוא לקרר את הגוף ולשמור על איזון בטמפרטורת הגוף תוך הוצאת פסולת – נוזלים ומלחים מאותם מקומות המוגדרים להזעה

מערכת ביוטיק

|

28/02/2013

|

18:19

seperator

כל אדם נורמלי מזיע – הלא לשם כך נועדו בלוטות ההזעה – תפקיד הבלוטות הוא לקרר את הגוף ולשמור על איזון בטמפרטורת הגוף תוך הוצאת פסולת – נוזלים ומלחים מאותם מקומות המוגדרים להזעה, או מכלל הגוף – כשהמנגנון מופעל לאחר שקיבל פקודה מן המוח בהתאם למצב שאליו הגוף נקלע – לרבות פעילות גופנית המחייבת הוצאת רעלים מוגברת מן הגוף או חום גבוה יותר מההומיאוסטזיס בגוף. הצפיפות הגבוהה של בלוטות ההזעה מצוי באזורי קצות הגפיים, כשידוע שגם התרגשות מעוררת תפעול של בלוטות ההזעה – וכאן אין אבחנה בין כוכב רוק על הבמה או אדם שמתרגש מעבודתו במשרד. 

 

זיעה תלוית אקלים

אצל ישראלים נהוג לומר, כי כמו אצל מרבית דרי המזרח התיכון אשר פושים תחת שמש יוקדת מרבית ימות השנה הזיעה מופיעה באורח קבע, יום יומי אפילו. הזעה זו – המצטיירת כהזעה טבעית אינה שוות ערך להזעת יתר, הזעה שבה אין קשר לסיבת ההזעה, הגוף יפריש זיעה בכמות מוגברת ובלתי תלויה בכל פעילות גופנית, מצב בריאות הגוף או התרגשות. 

ניתן ליטול תרופות ותכשירים כימיים, אולם זהו פיתרון המוגדר כזמני

ניתן ליטול תרופות ותכשירים כימיים, אולם זהו פיתרון המוגדר כזמני

מספר דברים על הזעת יתר

הזעת יתר היא תופעה הנקרית לאחד מתוך כל עשרה ישראלים. ניתן לחלק את הזעת היתר לשני סוגים – מוקדית וכללית – בהן ניתן לטפל בדרכים שונות. לא ניתן למנוע את התופעה אלא לטפל בסימפטום – הפרשת ההזעה. 

כל אדם נורמלי מזיע – הלא לשם כך נועדו בלוטות ההזעה

כל אדם נורמלי מזיע – הלא לשם כך נועדו בלוטות ההזעה

טיפולים בהזעת יתר

ניתן ליטול תרופות ותכשירים כימיים, אולם זהו פיתרון המוגדר כזמני. ישנם זרמים חשמליים שתפקידם לשבש את פעילות בלוטות ההזעה אולם זה טיפול מורכב שיתאים בעיקר לטיפול בגפיים. ישנו ניתוח סימפטומי שנערך בחלל בית החזה – אולם יש בו חיסרון – הזעה מפצה, ישנו טיפול בלייזר אשר ממיס את בלוטות הזיעה מתחת לעור או טיפול בוטוקס שמונע את העברת פקודת ההזעה מהעצב לשריר. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל