צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אתה מתעורר בבוקר ומגלה כמה שערות שנותרו על הכר. תחילה אתה לא מייחס לזה חשיבות אך עם הזמן התופעה מרחבת וכבר ניתן להבחין בסימני התקרחות ראשונים בקרקפת. תופעת ההתקרחות נפוצה יותר אצל גברים

מערכת ביוטיק

|

14/03/2013

|

12:59

seperator

אתה מתעורר בבוקר ומגלה כמה שערות שנותרו על הכר. תחילה אתה לא מייחס לזה חשיבות אך עם הזמן התופעה מרחבת וכבר ניתן להבחין בסימני התקרחות ראשונים בקרקפת. תופעת ההתקרחות נפוצה יותר אצל גברים ונפוצה במיוחד במדינת ישראל יותר מאשר במדינות מערביות אחרות. כיום ישנם בשוק אפשרויות שונות לטיפול בתופעה בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

התקרות מושפעת מתזונה לקויה אך גם מגנטיקה

התקרות מושפעת מתזונה לקויה אך גם מגנטיקה


למה זה קורה?
תופעת ההתקרחות תלויה בגורמים שונים. הגורם הראשון הוא כמובן הגנטיקה. אם אבא שלך קירח אז יש סיכוי גבוהה שגם אתה תהיה. ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על ההתקרחות כמו תזונה לקויה, מחלות או מצב רוח. פגיעה בקרקפת או בשיער בעקבות טיפול לקוי יכולה גם היא להוביל להתקרחות. כמובן שבמקרים מסוימים נשירת שיער נגרמת מכמה סיבות שביחד מובילות להתקרחות.
ניתן לטפל בהתקרחות באמצעות טיפולים קוסמטים

ניתן לטפל בהתקרחות באמצעות טיפולים קוסמטים


טיפולים קיימים
הטיפולים בתופעה הם שונים ומגוונים. ישנם טיפולים קוסמטיים, לרוב מדובר בתכשירים אשר מצריכים טיפול ארוך שעשוי להגיע אף למספר חודשים וגם עולים לא מעט כסף. החידוש בתחום זה הוא שימוש בתכשירים המכילים בתוכם סיבי שיער שנתפסים בקלות בשערות ולא פוגעים בצמיחה הטבעית שלהן. המוצרים הללו מגיעים כמובן בגוונים שונים כך שיתאימו לכל צבעי השיער. היתרון בתכשירים אלא הוא שהתוצאות נראות באופן מיידי.

אז מה עושים?
כפי שתופעת נשירת השיער אינה מתרחשת ביום אחד, כך גם עצירת התופעה והטיפול בה אורכים זמן. כאשר בוחרים בטיפול תרופתי יש לזכור כי חשוב לקרוא את הוראות השימוש ובמקרים מסוימים אף להתייעץ עם רופא. לפני שבוחרים להשתמש במוצר כזה או אחר יש לוודא שמדובר במוצר שרופאי עור ממליצים עליו ושהוא נבדק ואושר לשימוש בטוח. התכשירים הקוסמטיים מהווים פתרון מיידי אך אינם מטפלים בתופעה ולכן רצוי להשתמש בהם במקביל לטיפול תרופתי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל