צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

19:46

seperator

 

עצם העובדה, שגברים מתקרחים יותר מנשים טמונה בעניין הגנטי. משמע, לא בטוח שטיפול מסוים יוכל לעזור לבעיית ההתקרחות, מלבד טיפול פנימי, תרופתי, כזה שמטפל באמצעות הורמונים, או פשוט דרך השתלת שיער. התקרחות, להבדיל מנשירת שיער שנגרמת כתוצאה ממתח נפשי, אכילה או תחזוקה של הקרקפת, זה מצב קבוע. מרגע שהזקיק עזב את השורש, אין לו תחליף. מצד שני, ניתן לעצור את הנשירה ובכך להשאיר כמות גדולה יותר של שיער על גבי הקרקפת והפדחת, ובנוסף רצוי לעשות טיפולי יופי מן הסוג החיצוני.

 

סוגי תרופות הקיימים נגד התקרחות

ישנן טבליות ברזל ואבץ - מומלץ בכל מקרה למי שסובל מחוסר בויטמינים אלו, אולם לא הוכח עד היום כיעיל. ישנו המינוקסידיל, תרופה שבמקורה נועדה להשפיע על לחץ הדם ונתגלתה כבעלת יתרון לקרקפת מקריחה- כשאחת מתופעות הלוואי שלה הוא שיעור יתר. מדובר בתכשיר יקר יחסית והשימוש בו תלותי- הוא פעיל רק בתקופת השימוש בו. יש מי שמורח קפאין על הראש, משום שמחקר הראה כי הקפאין מחייה את הזקיקים של השיער. ישנה גם הגלולה החומה שנקראת פרופסיה אולם גם היא יעילה רק לתקופת השימוש בה.

 

טיפול בלייזר נגד התקרחות

היום ניתן למצוא עוד פתרון לבעיית ההתקרחות, באמצעות הלייזר. ישנו מסרק לייזר שאמור לשפר את הצפיפות של השיער - תוך כדי כך שהוא פולט את קרני הלייזר בעוצמה נמוכה, ישנה השפעה על תאי הקרקפת וזה מגרה צמיחת שיער מחודשת. נכון להיום, השימוש במסרק אושר כטיפול כנגד התקרחות. לכן, לפני ששוקלים השתלת שיער, רצוי לחשוב איך למנוע את התופעה הזו.

 

איך עובד מסרק לייזר?

תהליך ההקרחה נגרם בין השאר מזרימה מועטה של דם אל הרקמות בהן נמצאים זקיקי השיער. בסופו של דבר, התזונה לא תגיע אל שורשי השיער והוא לא יצמח עוד. מסרק הלייזר בטכנולוגיה החדירה משתמש באנרגיית אור קר, ומגביר את זרימת הדם- כך שהזקיקים יוכלו להצמיח שוב את השיער.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל