צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הסטטיסטיקה מראה סיכון של אחת לכל עשר נשים לחלות בסרטן השד ולעיתים נשים עומדות מול ההחלטה של ביצוע כריתת שד, אם הסרטן הספיק להתפשט או במידה והמיקום שלו בעייתי להסרה

מערכת ביוטיק

|

28/02/2013

|

18:28

seperator

 

הסטטיסטיקה מראה סיכון של אחת לכל עשר נשים לחלות בסרטן השד ולעיתים נשים עומדות מול ההחלטה של ביצוע כריתת שד, אם הסרטן הספיק להתפשט או במידה והמיקום שלו בעייתי להסרה. השדיים הם הסמל המרכזי במיניות האישה ומדובר בטראומה רצינית לגוף שיש לה השלכות לא קלות על המצב הנפשי ודימוי עצמי של האישה ולכן נשים רבות פונות לניתוחים פלסטים כדי לבצע שחזור לשד בעזרת הרופאה הפלסטית.   

הרפואה המערבית כוללת גם ניתוחים פלסטים שעושים שימוש בטכניקות בניתוח שחזור שד

הרפואה המערבית כוללת גם ניתוחים פלסטים שעושים שימוש בטכניקות בניתוח שחזור שד

יתרונות הניתוח

הרפואה המערבית כוללת גם ניתוחים פלסטים שעושים שימוש בטכניקות בניתוח שחזור שד ולוקחים חלק חשוב בשיפור הדימוי העצמי של נשים ובהעצמת כוחן. מחלת הסרטן היא דוגמא מובהקת לתרומה של ניתוחי שדיים וכיום נשים רבות שעברו כריתת שד ועברו טראומה נפשית וגופנית, פונות לניתוח שחזור כריתה. 

יש נשים שנאלצות לעבור כריתה מלאה של השד בעוד אחרות עברו רק כריתה חלקית

יש נשים שנאלצות לעבור כריתה מלאה של השד בעוד אחרות עברו רק כריתה חלקית

גישות בשחזור שד

יש נשים שנאלצות לעבור כריתה מלאה של השד בעוד אחרות עברו רק כריתה חלקית ולכן בבחירת הניתוח המתאים חשוב להתייעץ עם הרופא המנתח, ולדון בגישות השונות לשחזור שד לפני התחלת הטיפול. בניתוח מסוג זה הדעות מעט חלוקות ובעוד שיש רופאים שממליצים ניתוח מיד אחרי הליך הכריתה כדי לחסוך זמן וסבל לחולה, יש אחרים שטוענים שעדיף להמתין ולתת זמן התאוששות לפני ניתוח נוסף. 

 

פרטים שיש לדעת

נשים רבות שמנצחות את הסרטן מצפות לשחזור מדויק ולעיתים מתאכזבות כי לרוב לא ניתן לבצע שחזור מדויק, לכן יש חשיבות בהערכות לקראת ניתוח פלסטי של שדיים. אם הכריתה מזערית חשוב לדעת כי ייתכן וניתן לוותר על תהליך השחזור ולבצע תיקון פלסטי בזמן הסרת הגידול. לעומת זאת, במקרים של כריתה מלאה, ייתכן ויהיה צורך בתקופת התאוששות של מספר חודשים עד חצי שנה לפני ביצוע ניתוח שחזור, כי במקרים מסוימים יש צורך במספר ניתוחים.    

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל