צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ולם טיפולי השיניים כיום, הפך לא רק לבעל משמעות רפואית, אלא גם לבעל משמעות אסתטית. רבים רואים בחיוך של הדוגמניות מן המגזינים דבר נחשק ופונים למרפאות שיניים כדי להשיג בדיוק את החיוך המושלם הזה

מערכת ביוטיק

|

07/02/2013

|

17:22

seperator

 

עולם טיפולי השיניים כיום, הפך לא רק לבעל משמעות רפואית, אלא גם לבעל משמעות אסתטית. רבים רואים בחיוך של הדוגמניות מן המגזינים דבר נחשק ופונים למרפאות שיניים כדי להשיג בדיוק את החיוך המושלם הזה. אך הדרך לחיוך מושלם, אינה פשוטה והיא עוברת דרך שלבים רבים של טיפול. אחד מן השלבים הללו, הוא מה שקרוי השתלת עצם בלסת. מדובר בניתוח פולשני אשר מצריך זמן החלמה. אך אל דאגה, לא כל אחד שרוצה לסדר את החיוך שלו זקוק לפרוצדורה הזו.

 

מתי עושים שימוש בהשתלת עצם בלסת?

השימוש בהשתלת עצם בלסת נעשה כאשר יש צורך להאריך או להרחיב מבנה לסת קיים. עד כה, הפרוצדורה נעשתה רק בקרב מי שיש הם שברים בלסת, או מבנה לסת מעוות מלידה. כיום התחום נכנס גם לעולם האסתטיקה  ולמעשה כל מי שמבנה פיו לא מתאים כ"כ לשתלים הקיימים בשוק, יכול להיות מועמד לניתוח מעין זה. הפרוצדורה נעשית גם, כאשר יש נעשית פעולה ניתוחית בפה כמו עקירת שן ואז יש צורך בהשתלה לשם ייצוב הלסת והחלמה מהירה של כל חלל הפה במקום החלל שנוצר עם עקירת השן. 

השימוש בהשתלת עצם בלסת נעשה כאשר יש צורך להאריך או להרחיב מבנה לסת קיים

השימוש בהשתלת עצם בלסת נעשה כאשר יש צורך להאריך או להרחיב מבנה לסת קיים

החומרים בהם משתמשים

בניתוח מעין זה לרוב משתמשים בחומר סינתטי עבור בניית העצם שתושתל. לרוב מדובר על ערבוב של סיליקון וחומרים נוספים אשר חלל הפה אמור לקבל בצורה שיבצע איחוי מוצלח על גביה. למרות השימוש בחומר זה, כמובן שכמו אחרי כל ניתוח צפויים כאבים ונפיחות בפה, כמו גם צורך בצילומי רנטגן כדי לבדוק את הקלטות השתל החדש.

הפרוצדורה היא אופציה לא פשוטה הדורשת מומחיות של הרופא המטפל

הפרוצדורה היא אופציה לא פשוטה הדורשת מומחיות של הרופא המטפל

לשקול פעמיים את הפרוצדורה

רופאי שיניים רבים טוענים כי מדובר באופציה לא פשוטה מבחינה רפואית המלווה בכאב רב, ולכן מציעים לכל מי ששוקל לבצע ניתוח אסתטי שכזה לחשוב היטב משום שמדובר בהליך לא פשוט להחלמה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל