צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
החיוך שחושף שיניים צחורות אינו עניין מובן מאליו, לפחות לא בגילאים מתקדמים, בהם השיניים כבר שחוקות ופגומות, ולעתים נזקקות גם לטיפולי הצלה ושחזור שן או לטיפולי השתלת שיניים

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

17:15

seperator

 

החיוך שחושף שיניים צחורות אינו עניין מובן מאליו, לפחות לא בגילאים מתקדמים, בהם השיניים כבר שחוקות ופגומות, ולעתים נזקקות גם לטיפולי הצלה ושחזור שן או לטיפולי השתלת שיניים. ידוע, כי ההתפתחות הטכנולוגית הביאה עימה יכולות מתקדמות לקבל פתרונות שונים לבעיות שיניים – פתרונות שניתן למצוא כיום כמעט בכל מרפאת שיניים וקליניקות לאסתטיקה רפואית, אשר מבטיחה תוצאות ברמה הגבוהה ביותר. כיום, ניתן אפילו לטפל בשיניים ביום אחד ולחסוך כספים רבים וזמן יקר. טיפולי השיניים של היום נעשים בדרך כלל בלייזר, וישנו דגש על עבודה מופחתת כאבים ואי נעימויות משום השימוש בלייזר.

 

שיעורי הצלחה גבוהים

שיעורי ההצלחה של טיפולי לייזר הם גבוהים במיוחד – 95% לתוצאות של טיפולים משך השנה הראשונה לטיפול, ו- 80% למשך השנים הבאות לאחר מכן. חלק מאחוזי ההצלחה הללו תלויים ביכולת המניעה של תופעות בריאותיות מעולם האורתודנטיה – תוך הגברת המודעות לשמירה על בריאות החניכים, הפה והשיניים, צחצוח נכון ושימוש בפריטים זמינים ושונים לניקוי הפה. 

השתלים יכולים להיות שונים ביניהם על פי פני השתל עצמו, החומר שממנו השתל עשוי, תהליך בנייתו ועוד

השתלים יכולים להיות שונים ביניהם על פי פני השתל עצמו, החומר שממנו השתל עשוי, תהליך בנייתו ועוד

רצוי להכיר את סוגי השתלים

חשוב להבין מהם שתלים דנטליים, ממה הם עשויים, איזה סוגי שתלים קיימים מאחורי הכותרת הזו, ואיך כל שתל יתאים לסוג הטיפול הנדרש. בשורה התחתונה, יהיה זה רופא השיניים שיעריך את מצב הפה והיכולת לשתול שתל דנטאלי גם לפי התייחסות לעצם הלסת, ואם יש צורך בהכנות מקדמיות לפני ההשתלה כמו למשל השתלת עצם לסת, יש לערוך את ההכנות כמה חודשים מראש.

חשוב להבין מהם שתלים דנטליים, ממה הם עשויים

חשוב להבין מהם שתלים דנטליים, ממה הם עשויים

איך באים לידי ביטוי ההבדלים בין השתלים?

השתלים יכולים להיות שונים ביניהם על פי פני השתל עצמו, החומר שממנו השתל עשוי, תהליך בנייתו ועוד. רצוי לקבל את ההסברים מרופא השיניים עצמו, ולהבין מדוע שתל כזה עדיף על פני השתל השני, ואם ניתן  לקבל חוות דעת מאת רופא שיניים מומחה להשתלות נוסף.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל